Colegiul 'Octav Onicescu' a intrat în scenariul roşu de funcţionare, potrivit unui comunicat al Primăriei Sectorului 4 transmis, joi, AGERPRES, astfel că elevii vor face cursuri online. "Primăria Sectorului 4 a dispus, în regim de urgenţă, măsuri de dezinfecţie a întregii clădiri în care funcţionează Colegiul Naţional 'Octav Onicescu', după ce în cursul zilei de 15.10.2020 a fost confirmat al treilea caz pozitiv cu virusul SARS-CoV-2 în rândul elevilor. În aceste condiţii, la recomandarea Direcţiei de Sănătate Publică Bucureşti, unitatea de învăţământ a intrat în scenariul roşu de funcţionare în condiţii de pandemie – întreaga activitate didactică s-a mutat exclusiv în sistem online pentru următoarele 14 zile", prevede comunicatul. Totodată, în ultimele 24 de ore, au fost confirmate cazuri noi de infectare cu virusul SARS-CoV-2 în rândul elevilor şi al angajaţilor de la trei unităţi de învăţământ, în care s-au dispus măsuri de dezinfecţie. Au fost confirmaţi infectaţi cu COVID-19 o îngrijitoare de la Grădiniţa "Scufiţa Roşie", un elev de la Şcoala Gimnazială nr. 133 şi un elev de la Şcoala Gimnazială nr. 194. Măsurile au fost dispuse împreună cu Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti şi cu Direcţia de Sănătate Publică Bucureşti, în baza Ordinului nr. 5.487/1.494/2020 pentru aprobarea măsurilor de organizare a activităţii în cadrul unităţilor/instituţiilor de învăţământ în condiţii de siguranţă epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2, potrivit căruia "la apariţia într-o clasă din unitatea de învăţământ a unui caz confirmat de îmbolnăvire cu virusul SARS-CoV-2 se suspendă cursurile clasei respective, pentru o perioadă de 14 zile. În situaţia în care în aceeaşi sală cursurile sunt organizate în schimburi, se vor suspenda doar cursurile pentru clasa în care a fost confirmat cazul de îmbolnăvire cu virusul SARS-CoV-2, urmând ca elevii din schimbul următor să îşi desfăşoare cursurile". AGERPRES/(AS – autor: Iulia Carciog, editor: Florin Marin, editor online: Ady Ivaşcu)
Acasă Stiri Nationale Educatie Coronavirus/ Sector 4: Colegiul ‘Octav Onicescu’ – în scenariul roşu; elevii vor...
Coronavirus/ Sector 4: Colegiul ‘Octav Onicescu’ – în scenariul roşu; elevii vor face cursuri online
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.