Înnoptările în hotelurile din Spania au scăzut cu 78,4% în septembrie, comparativ cu aceeaşi lună din 2019, de la 37,5 milioane la 8,1 milioane, ca efect al pandemiei de coronavirus, relatează agenţia EFE. Numărul unităţilor deschise (care a scăzut faţă de august, de la 13.008 la 12.202), a fost cu 26,8% inferior comparativ cu cel din septembrie 2019, iar preţurile au suferit o scădere interanuală de 13,4%, conform datelor publicate de Institutul Naţional de Statistică din Spania (INE). Hotelurile spaniole au primit în septembrie peste 3,4 milioane turişti, din care 2,8 milioane turişti spanioli şi 600.000 străini. În primele nouă luni din 2020 au fost înregistrate 80,5 milioane înnoptări, cu 71% mai puţine comparativ cu perioada similară a anului trecut, din care 43,2 milioane ale rezidenţilor (minus 55,3%) şi 37,3 milioane ale turiştilor străini (minus 79,4%). În septembrie, turiştii rezidenţi au susţinut în mare măsură activitatea hotelieră, cu 6,3 milioane înnoptări (minus 45,1%) faţă de 1,7 milioane înnoptări ale turiştilor străini (o prăbuşire interanuală de 93,1%). Turiştii din Franţa şi Marea Britanie au concentrat 23,4% şi, respectiv, 14,3%, din totalul înnoptărilor nerezidenţilor, înregistrând însă diminuări de 77,7% şi 96,4%. Germania, Italia şi Portugalia, următoarele pieţe emitente, au suferit scăderi de 96,9%, 89,8% şi, respectiv, 81,6%. Andaluzia, Catalonia şi Canare au fost destinaţiile principale ale turiştilor în Spania, în septembrie, acestea înregistrând însă reduceri de 70,1%, 80,7% şi 83%. În cazul rezidenţilor, cele mai căutate au fost Andaluzia, Catalonia şi Valencia, dar în scădere cu 41%, 35,5% şi 53,5%. În ceea ce priveşte turiştii străini, în Canare s-au concentrat 21,7% din înnoptări, în pofida unei reduceri de 91,7% faţă de septembrie 2019, pe locurile următoare situându-se Catalonia, cu 18,3% din total şi o scădere de 93,6%, şi Andaluzia, cu 17,8% din total şi o reducere de 90,9%. În septembrie gradul de ocupare a locurilor de cazare ofertate a fost de 26,5%, în scădere cu 60,5%, peste acest nivel situându-se Cantabria, cu o rată de 36,7%, şi Asturia, cu 34,6%. Durata medie a unui sejur s-a redus în septembrie cu 31,3%, la 2,3 nopţi/persoană, hotelurile de patru stele fiind cele mai căutate. AGERPRES/(AS-autor: Nicoleta Gherasi, editor: George Coman, editor online: Simona Aruştei)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Înnoptările în hotelurile din Spania au scăzut cu 78,4% în septembrie
Înnoptările în hotelurile din Spania au scăzut cu 78,4% în septembrie
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.