După mai mult de un deceniu fără să fi apărut pe marile ecrane, Sophia Loren revine la cinematografie cu filmul "The Life Ahead" (La vita davanti a se", un film produs de Netflix în care legendara actriţă joacă rolul lui Madame Rosa sub îndrumarea fiului său, regizorul Edoardo Ponti, relatează EFE luni. "Mă bucură foarte mult să lucrez cu fiul meu, ador să colaborez cu el. Avem un suflet comun", a spus actriţa într-un colocviu care a urmat prezentării online a filmului "The Life Ahead", ce va fi lansat oficial pe Netflix în data de 13 noiembrie. Sophia Loren, în vârstă de 86 de ani şi a cărei ultimă incursiune în cinematografie a fost în filmul "Nine" (2009) de Rob Marshall, a răspuns alături de Ponti la întrebările unei alte legende a filmului italian, Isabella Rossellini, care a mărturisit că simte o oarecare invidie având în vedere că ea nu a colaborat niciodată la un film alături de părinţii săi, Ingrid Bergman şi Roberto Rossellini. "Mama ta, Edoardo, a fost pentru mine un exemplu, o manieră unică de a fi femeie (…) Sophia ne-a demonstrat că femeile italiene nu sunt mame supuse, ci femei pline de mândrie care îşi ţin familiile unite", a spus Isabella Rossellini. La rândul ei, Sophia Loren a explicat că mama sa a fost o mare sursă de inspiraţie pentru interpretarea sa din filmul "The Life Ahead", o dramă despre o prietenie neobişnuită înfiripată între un adolescent imigrant senegalez (Ibrahima Gueye) şi o bătrână supravieţuitoare a Holocaustului (Sophia Loren). "Am vrut mereu să fiu ca mama mea. Era o femeie minunată, puternică, o femeie incredibilă", a spus ea. "Madame Rosa avea aceaşi fragilitate şi acelaşi tip de emoţii ca şi mama mea. În cel de-al Doilea Război Mondial, când eram mică (…), mama a suferit foarte mult, dar nu a vorbit niciodată despre asta: chiar şi atunci când era moartă de frică, era mereu alături de noi suportând lucruri cumplite, bombardamentele şi războiul la Napoli", a rememorat actriţa. Umanizarea mitului Edoardo Ponti, care în timpul colocviului a schimbat multe gesturi de tandreţe cu mama sa, a încercat să explice de ce trebuie să o înţelegem pe Sophia Loren dincolo de mitul pe care îl reprezintă pe marele ecran. "Cred că motivul pentru care lumea empatizează cu ea, atunci când joacă, este pentru că ea nu s-a simţit niciodată confortabil cu statutul de divă: alţii i l-au aplicat, un lucru cu care ea nu s-a împăcat niciodată", a spus regizorul filmului şi fiul Sophiei Loren. Este şi motivul pentru care el a dorit în primul rând ca Ibrahima Gueye, actorul debutant care îi dă replica lui Loren în rolul adolescentului Momó, să nu se simtă copleşit de strălucirea pe care o răspândeşte în jur starul italian. "Era foarte important pentru noi să o umanizăm pe mama pentru ca el să nu vadă mitul, ci persoana. Aşa că ne-a venit ideea să locuim toţi împreună. Timp de peste opt săptămâni de filmare, am locuit toţi sub acelaşi acoperiş, iar el a văzut-o pe mama în fiecare zi şi au stat de multe ori împreună pe canapea în faţa televizorului… În acest fel s-a creat între ei o legătură profund emoţională", a spus regizorul. Sophia Loren a povestit că secretul pentru a juca alături de actori debutanţi l-a învăţat de la Vittorio De Sica. "Ar fi fost foarte uşor pentru Ibrahima să se piardă, deşi este un băiat puternic. Era pentru prima oară când se afla într-un film, în faţa unei camere de filmare, iar toată lumea din jur îl scruta cu privirile. Cred că i-a fost foarte greu, dar că i-a şi plăcut foarte mult (…) A fost capabil să-şi învingă timiditatea şi să devină unul dintre ai noştrii", a încheiat ea.AGERPRES/(AS-autor: Mihaela Nicolaescu, editor: Mariana Ionescu, editor online: Adrian Dãdârlat)
VIDEO Sophia Loren revine pe ecrane, după o pauză de peste zece ani, în filmul ”The Life Ahead”
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.