Noile măsuri adoptate pentru a amortiza impactul economic al celei de a doua izolări în Franţa şi pierderile de venituri fiscale pe care le va provoca ar urma să ducă deficitul public la 248 miliarde euro în acest an, a declarat Olivier Dussopt, secretar de stat Ministerul Conturilor Publice, într-un interviu publicat în Journal du dimanche. Un astfel de deficit ar reprezenta 11,3% din Produsul Intern Brut, a precizat Dussopt, reamintind că la începutul anului deficitul public era prognozat la 53,5 miliarde euro. Săptămâna aceasta guvernul francez şi-a revizuit estimările economice după ce ţara a intrat în cea de a doua izolare pentru a combate înmulţirea cazurilor de infecţie cu coronavirus. Conform noilor estimări, economia Franţei ar urma să se contracte cu 11% în 2020, comparativ cu estimările anterioare care mizau pe un recul de 10%. În acest context, guvernul de la Paris a anunţat o nouă rectificare bugetară, care include noi măsuri de susţinere a economiei în valoare de 20 de miliarde de euro. "Începând din luna martie, Covid ne-a costat aproximativ 186 miliarde de euro: 100 de miliarde de euro sunt pierderile de venituri ca urmare a prăbuşirii activităţii iar 86 de miliarde de euro sunt măsurile de urgenţă sanitare şi economice", a explicat Olivier Dussopt pentru Journal du dimanche. Dussopt mai spus că cele 20 de miliarde de euro prevăzute în cea de a patra rectificare bugetară din acest an vor permite Franţei să încheie anul 2020. Vineri, ministrul francez al Economiei, Bruno Le Maire a anunţat şi el că datoria publică a Franţei va ajunge la finele anului la un nivel fără precedent de 119,8% din PIB, faţă de 117,% din PIB cât se preconiza anterior. AGERPRES/ (AS-editor: Constantin Balaban, editor online: Gabriela Badea)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Oficialii francezi se aşteaptă la un deficit public de 11,3% din PIB...
Oficialii francezi se aşteaptă la un deficit public de 11,3% din PIB în 2020
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.