Serviciul de informaţii externe (SVR) al Rusiei nu dispune de date sigure că noul coronavirus SARS-CoV-2, care a provocat actuala pandemie, ar fi fost obţinut pe cale artificială, de aceea înclină să considere că acesta a apărut pe cale naturală, a declarat vineri şeful SVR, Serghei Narâşkin, într-un interviu acordat agenţiei de presă oficiale RIA Novosti. "Nu există date întemeiate şi credibile că acesta ar fi un produs al mâinilor sau inteligenţei umane. De aceea, suntem înclinaţi să credem că SARS-CoV-2 este un produs de origine naturală", a insistat Narâşkin în interviul acordat directorului general al grupului media (guvernamental) "Rusia segodnia" din care face parte şi RIA Novosti, Dmitri Kiseliov, unul dintre principalii propagandişti ai Kremlinului. Pentru oamenii de ştiinţă ruşi, implicaţi în lupta împotriva epidemiei de COVID-19, problema originii coronavirusului nu este fundamentală, a spus el. Originea SARS-CoV-2 "nu este principială pentru ceea ce fac ei, adică dezvoltă medicamente, vaccinuri şi tratează bolnavi", a adăugat Serghei Narâşkin. O serie de teorii ale conspiraţiei au circulat cu privire la provenienţa SARS-CoV-2, însă nu există până în prezent dovezi clare că noul coronavirus ar fi de natură artificială, în contextul în care laboratorul de virusologie din Wuhan (centrul Chinei) se află în apropiere de piaţa de animale sălbatice din acest oraş, unde acest virus a apărut la sfârşitul anului trecut. AGERPRES/(AS-autor:Lilia Traci; editor: Gabriela Ionescu, editor online: Anda Badea)
Acasă Stiri Internationale Stiinta Coronavirus: Serviciile de informaţii ruse nu dispun de date că SARS-CoV-2 ar...
Coronavirus: Serviciile de informaţii ruse nu dispun de date că SARS-CoV-2 ar fi un produs artificial (Narâşkin)
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.