Premierul Ludovic Orban a declarat, duminică seară, că s-a întâlnit cu peste o sută de primari de municipii şi oraşe pentru a soluţiona problema spaţiilor deschise în care producătorii români să îşi vândă marfa în continuare. "Am avut o întâlnire cu peste 100 de primari de municipii şi de oraşe. Pentru orice situaţie trebuie găsite soluţii Sunt pieţe închise care nu pot fi deschise, sunt pieţe închise care au pereţi retractabili care pot fi deschise, sunt multe pieţe deschise şi în mod tradiţional la noi pieţele erau deschise. De 10-12 ani s-au închis pieţele, deşi unele pieţe au fost gândite raţional cu pereţi retractabili astfel încât în perioadele calde să existe circulaţia aerului. Am discutat cu primarii să găsească soluţii. Fie să deschidă pieţele cu pereţi retractabili, fie să organizeze spaţii de desfacere a mărfurilor pentru producătorii autohtoni în spaţiile din apropierea pieţelor închise, fie să organizeze pieţe volante. (…) S-a făcut o întreagă campanie de către PSD că noi nu protejăm producătorii autohtoni. În toate discuţiile cu primarii le-am spus foarte clar că trebuie să se organizeze astfel încât toţi producătorii români care desfac marfa în pieţe să poată să o desfacă în continuare", a afirmat Ludovic Orban la B1 TV. Potrivit premierului, măsurile au fost luate ţinând cont de evaluările specialiştilor referitoare la creşterea numărului de îmbolnăviri cu noul coronavirus. Orban a subliniat că pieţele nu se închid, ci doar se suspendă activitatea în pieţele închise pentru o perioadă de 30 de zile. "Producătorii trebuie sprijiniţi în accesul către piaţă. În supermarketuri se vând produse româneşti care în schimb respectă nişte minime standarde – sortare, ambalare, marcare, o anumită cantitate", a spus premierul, menţionând că fiecare consumator va fi în continuare liber să aleagă de unde se aprovizionează – din piaţă sau din supermarket. Orban a explicat că adevăraţii producători nu ajung la tarabă, "marfa fiind luată pe câţiva bănuţi de samsari". AGERPRES/(A – autor: Livia Popescu, editor: Anamaria Constantin, editor online: Andreea Preda) Citeşte şi: * Orban: Adolescenţii sunt ''răspândaci'' de virus; nu la şcoală se infectează * Orban: Vom introduce forme de ajutor de stat pentru HoReCa; pregătim actul normativ
Orban: Primarii să se organizeze pentru ca producătorii români să îşi desfacă marfa în continuare
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.