Bursa de Valori Bucureşti a închis în scădere pe toţi indicii şedinţa de tranzacţionare de marţi, valoarea totală a tranzacţiilor cifrându-se la 58,72 milioane de lei (12,06 milioane de euro), aproape la jumătate faţă de şedinţa precedentă, când s-au consemnat 107,53 milioane de lei (22,92 milioane de euro). Indicele principal BET s-a depreciat cu 0,70% şi a ajuns la 9.065,88 puncte. BET-Plus, care arată evoluţia celor mai lichide 37 de acţiuni de la BVB, a consemnat o scădere de 0,68%, în timp ce indicele blue-chip extins BET-XT, al celor mai lichide 25 de titluri, a pierdut 0,67%. Indicele BET-BK, reperul de randament al fondurilor de investiţii, s-a depreciat cu 0,40%. De asemenea, indicele BET-NG, care măsoară evoluţia celor zece companii energetice şi de utilităţi, a înregistrat un recul cu 0,82%, iar indicele SIF-urilor, BET-FI, a închis în scădere cu 0,40%. Pe Piaţa Reglementată, acţiunile Erste Group Bank au generat tranzacţii în valoare de 12,93 milioane de lei, urmate de titlurile Băncii Transilvania, cu 7,71 milioane de lei, şi de cele ale BRD-Group Societe Generale, cu 2,82 milioane de lei. Cele mai bune evoluţii au fost înregistrate de acţiunile Carbochim, în creştere cu 13,64%, Erste Group Bank (+5,03%) şi Sinteza (4,27%). Pe de altă parte, cele mai importante scăderi au fost consemnate de titlurile COS Târgovişte (-14,07%), Promateris (-10,82%) şi Dafora (-4,41%). AGERPRES/(AS – editor: Mariana Nica, editor online: Anda Badea)
Bursa de la Bucureşti a închis marţi pe roşu
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.