Companiile aeriene vor avea nevoie de ajutoare suplimentare în valoare de 80 miliarde de dolari, adică aproximativ jumătate din ajutoarele de care au beneficiat deja din partea guvernelor, pentru a depăşi criza coronavirusului, a avertizat vineri Asociaţia Internaţională a Transportatorilor Aerieni (IATA), transmite Reuters. "Le suntem extrem de recunoscători că au injectat 160 miliarde dolari în sector", a declarat directorul general IATA, Alexandre de Juniac, cu ocazia unui forum aeronautic organizat la Paris de cotidianul La Tribune."În lunile următoare, necesităţile de ajutoare suplimentare ale industriei sunt evaluate la 70-80 miliarde dolari. Altfel, unele companii aeriene nu vor supravieţui", a apreciat Alexandre de Juniac. Chiar dacă progresele înregistrate de producătorii de vaccinuri oferă unele speranţe, o revenire la călătoriile în masă va avea loc peste mult mai multe luni, susţin companiile aeriene. Unele din aceste companii vor avea dificultăţi în a traversa perioada de iarnă din emisfera nordică, când profiturile sunt mici chiar şi în perioade normale. Între timp, recrudescenţa cazurilor de infecţie cu COVID-19 şi restricţiile de călătorie au agravat şi mai mult perspectivele financiare pentru sectorul transportului aerian, care potrivit estimărilor IATA ar urma să înregistreze pierderi de 87 miliarde dolari în acest an. "Este foarte probabil să avem pierderi mai mari decât cifrele pe care le-am anunţat", a spus vineri Alexandre de Juniac, adăugând că deficitul pentru întregul an este posibil să se apropie de 100 de miliarde de dolari. IATA a prognozat o revenire lentă a traficului aerian, urmând ca abia în 2024 să fie înregistrat un nivel de trafic similar cu cel de dinainte de criză, iar anul următor numărul pasagerilor va fi cu 30% sub nivelul din 2019. Însă chiar şi aceste prognoze ar putea să fie optimiste, a avertizat Alexandre de Juniac. "Estimăm că, la finele lui 2020, traficul aerian va fi la 33% din nivelul din 2019 şi sperăm că la finele lui 2021 va fi la 50-60%", a spus Juniac. IATA reprezintă aproximativ 290 de companii aeriene din întreaga lume, echivalentul a 82% din traficul aerian mondial. Luni începe Adunarea generală anuală a organizaţiei. AGERPRES/(AS – autor: Constantin Balaban, editor: Mariana Nica, editor online: Irina Giurgiu)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern IATA: Companiile aeriene vor avea nevoie de alte 80 miliarde de dolari...
IATA: Companiile aeriene vor avea nevoie de alte 80 miliarde de dolari pentru a supravieţui
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.