Operatorul bursier Deutsche Boerse a anunţat marţi cele mai importante modificări de la înfiinţarea sa, în 1988: numărul companiilor incluse în indicele principal DAX al Bursei de la Frankfurt va creşte de la 30 la 40 şi vor exista condiţii mai dure pentru a obţine calitatea de membru, transmit Bloomberg şi Reuters. DAX a fost răspunsul Germaniei la indicii Dow Jones Industrial Average de la Bursa din New York şi FTSE de la Londra, cu 30 de membri, care formează elita corporatistă a uneia dintre cele mai mari economii globale. De atunci, mulţi membrii fondatori au ieşit din indicele principal DAX al Bursei de la Frankfurt. Theodor Weimer, directorul general al Deutsche Boerse, a fost cel care a făcut presiuni pentru extinderea numărului de companii incluse în indicele DAX. Procesul se va realiza în trimestrul trei din 2021, a informat operatorul bursier german. Modificările vin după patru săptămâni de consultări pe piaţă, la care peste 600 de participanţi au votat în favoarea propunerilor care prevăd ca firmele care nu-şi publică la timp rezultatele trimestriale să fie excluse din indicele principal DAX al Bursei de la Frankfurt. În schimb, pentru a fi inclusă în acest indice, o companie trebuie să-şi demonstreze profitabilitatea. Decizia vine după ce investitorii au cerut revizuirea reglementărilor privind calitatea de membru în indicele principal DAX al Bursei de la Frankfurt, în urma scandalului provocat de falimentul firmei germane de plăţi online Wirecard. Bănuită că şi-a umflat conturile cu fonduri fictive din Filipine, firma de plăţi online Wirecard, o companie germană cu 6.000 de salariaţi, a decis recent să se plaseze în insolvenţă. Guvernul german a denunţat "un scandal fără echivalent în sectorul financiar" şi a anunţat o înăsprire a controalelor în acest sector puţin supravegheat. Nici auditorii şi nici organismul care supervizează sectorul financiar german (Bafin) nu au putut preveni falimentul Wirecard. Compania din domeniul tehnologiei financiare (fintech) a intrat în colaps la mai puţin de doi ani de când a reuşit să fie inclusă în prestigiosul indice al celor mai importante 30 de companii din Germania. În perioada sa de glorie, aceasta era evaluată la 28 de miliarde de dolari. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică, editor online: Simona Aruştei)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Deutsche Boerse: Numărul companiilor incluse în indicele principal DAX al Bursei de...
Deutsche Boerse: Numărul companiilor incluse în indicele principal DAX al Bursei de la Frankfurt va creşte de la 30 la 40
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.