Universitatea Transilvania din Braşov a fost inclusă, în premieră, în prestigiosul clasament internaţional Times Higher Education – World University Rankings 2021, a anunţat instituţia braşoveană de învăţământ superior. UniTBv, intrată în clasament pe poziţia 1001+, ocupă locul al treilea în respectivul clasament, în care se regăseşte alături de alte 10 universităţi româneşti din 13 care au fost incluse în acest top. Acest clasament include cele cele mai performante 527 de universităţi din peste 20.000 de instituţii de învăţământ superior din 93 de ţări şi se bazează pe 13 indicatori de performanţă grupaţi în cinci domenii principale: predare, cercetare sau performanţă ştiinţifică (prin volum, venituri şi reputaţie, impactul cercetării (citările), vizibilitate internaţională (prin comunitatea academică, studenţi, cercetare) şi transferul de cunoaştere către industrie/societate. "Ne bucură foarte mult această performanţă, care, în urmă cu câţiva ani, părea un obiectiv aproape imposibil de atins. De altfel, în ultima perioadă, universitatea noastră a fost universitatea românească cu cea mai mare creştere a vizibilităţii din perspectiva clasamentelor internaţionale. Meritul este al întregii comunităţi universitare braşovene, iar eforturile noastre de creştere a performanţelor didactice şi în cercetare se vor intensifica în următorii ani", a declarat rectorul Universităţii Transilvania, prof. dr. ing. Vasile Abrudan. În ultimul an, UniTBv a înregistrat cea mai mare ascensiune a unei universităţi româneşti în clasamentul internaţional Center for World University Rankings (CWUR) precum şi în clasamentul internaţional QS al universităţilor din Europa Emergentă şi Asia Centrală. De asemenea, a intrat pentru prima dată în prestigiosul clasament internaţional "Shanghai" pe domenii şi în clasamentul internaţional Times Higher Education – Impact Rankings – locul al treilea în topul universităţilor din România. AGERPRES/(AS-autor: Diana Dumitru, editor: Karina Olteanu, editor online: Ady Ivaşcu) Sursa foto: Universitatea Transilvania / Facebook
Acasă Stiri Nationale Educatie Braşov: Universitatea Transilvania, în premieră în Times Higher Education – World University...
Braşov: Universitatea Transilvania, în premieră în Times Higher Education – World University Rankings 2021
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.