Comitetul Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă (CJSU) Ilfov a dispus mai multe măsuri pentru localităţile ce nu sunt carantinate, având în vedere incidenţa COVID-19 de 8,13 la mia de locuitori în judeţ, printre acestea numărându-se interzicerea activităţii cu publicul în interiorul restaurantelor şi cafenelelor, precizează Prefectura Ilfov. Potrivit hotărârii CJSU Ilfov, având în vedere că în judeţ rata de incidenţă cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mare de 3/1.000 locuitori, adică 8,13/1.000 locuitori, pentru următoarele 14 zile, începând de luni, ora 20,00 şi până pe 6 decembrie, ora 20,00, pentru localităţile în care nu este instituită carantina zonală, se dispune "interzicerea activităţii cu publicul a operatorilor economici care desfăşoară activităţi de preparare, comercializare şi consum al produselor alimentare şi/sau băuturilor alcoolice şi nealcoolice, de tipul restaurantelor şi cafenelelor, în interiorul clădirilor". De asemenea, CJSU a hotărât că activitatea restaurantelor şi a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unităţi de cazare este permisă doar pentru persoanele cazate aici. S-a mai decis şi interzicerea activităţii cu publicul a operatorilor economici licenţiaţi în domeniul jocurilor de noroc, precum şi a organizării şi desfăşurării activităţii în cadrul cinematografelor, instituţiilor de spectacole şi/sau concerte. Incidenţa cumulată a cazurilor de COVID-19 la mia de locuitori este luni, pentru perioada 9 – 22 noiembrie, de 8,13 în judeţul Ilfov; în localităţile carantinate: Berceni – 11,18, Bragadiru – 11,37, Chiajna – 10,24, Ciorogârla – 9,04, Clinceni – 10,97, Corbeanca – 9,09, Dobroeşti – 10,57, Măgurele – 10,11, Mogoşoaia – 11,39, Otopeni – 10,03, Popeşti Leordeni – 9,37; incidenţă mai mare se înregistrează şi în localităţile: Buftea – 9,05, Cornetu – 9,39, 1 Decembrie – 8,75, Domneşti – 8,02, Snagov – 8,16, Voluntari – 8,40. AGERPRES/(AS – autor: Iulia Carciog, editor: Georgiana Tănăsescu, editor online: Ady Ivaşcu)
Acasă Stiri Nationale Administratie Coronavirus/ Ilfov – rată de incidenţă de 8,13; CJSU dispune măsuri pentru...
Coronavirus/ Ilfov – rată de incidenţă de 8,13; CJSU dispune măsuri pentru localităţile în care nu e instituită carantina
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.