Vaccinul împotriva COVID-19 dezvoltat de compania britanico-suedeză AstraZeneca în colaborare cu Universitatea Oxford necesită un ''studiu suplimentar'', a declarat joi directorul general al grupului farmaceutic, Pascal Soriot, după criticile privind rezultatele anunţate ale testelor clinice, relatează AFP. ''Acum, că am găsit ceea ce pare a fi o mai bună eficacitate, trebuie să o validăm, aşadar trebuie să facem un studiu suplimentar'', a declarat Pascal Soriot într-un interviu acordat Bloomberg. Rezultatele acestui nou studiu internaţional ar putea fi obţinute mai rapid, ''întrucât ştim că eficacitatea este ridicată şi vom avea deci nevoie de un număr mai mic de pacienţi'', a explicat acesta. El a susţinut că aceste proceduri nu ar trebui să întârzie aprobarea vaccinului de către organismele de reglementare europene şi britanice, dar autorizarea din partea autorităţilor americane au putea să ia mai mult timp. Conform rezultatelor preliminare ale testelor clinice efectuate în Regatul Unit şi Brazilia, AstraZeneca a anunţat luni că eficacitatea vaccinului său este de 70%, în medie. Însă în spatele acestei medii se ascund mari discrepanţe între două protocoale diferite: eficacitatea este de 90% pentru voluntarii cărora le-a fost administrată mai întâi o jumătate de doză şi apoi o doză completă o lună mai târziu, dar de numai 62% pentru un alt grup, care a fost vaccinat mai mult, şi anume cu două doze complete la o lună distanţă între ele. Deşi administrarea unei jumătăţi de doză s-a datorat unei erori, ceea ce explică folosirea acestui protocol de vaccinare numai pentru 3.000 de voluntari, rezultatele par să arate că această primă schemă de vaccinare antrenează un răspuns imunitar mai bun, dar respectiva eroare şi dimensiunea grupului au stârnit critici. Mai mult, grupul căruia i-a fost administrată jumătatea de doză era limitat la vârsta de 55 de ani, fiind excluse persoanele din categoriile de vârstă cele mai vulnerabile. Prin urmare, noul studiu va avea ca obiectiv evaluarea eficacităţii vaccinului în doze mai reduse. Deşi pare deocamdată mai puţin promiţător decât vaccinurile dezvoltate de Pfizer/BioNTech sau de Moderna, vaccinul AstraZeneca are totuşi avantajul unei tehnologii mai tradiţionale, ceea ce-l face mai puţin costisitor şi mai uşor de stocat, întrucât poate fi conservat în frigidere şi nu la temperaturi mult sub zero grade. AstraZeneca a anunţat luni că va avansa rapid în fabricarea a circa 3 miliarde de doze care să fie disponibile în anul 2021, în timp ce Pfizer/BioNTech are ca obiectiv producţia a 1,3 miliarde de doze până la finele anului viitor. Vaccinurile ambelor companii ar urma să fie administrate în două doze, cu a doua doză la 28 de zile după prima.AGERPRES/(AS – autor: Sorin Popescu, editor: Florin Ştefan, editor online: Ady Ivaşcu)
Acasă Stiri Internationale Stiinta Coronavirus: Vaccinul AstraZeneca necesită un ”studiu suplimentar”
Coronavirus: Vaccinul AstraZeneca necesită un ”studiu suplimentar”
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.