Ministerul Educaţiei şi Cercetării şi Agenţia Naţională Anti-Doping vor colabora şi îşi vor acorda sprijin în promovarea programelor informative şi educaţionale bazate pe valori care susţin sportul curat. Joi, ministrul Educaţiei, Monica Anisie, şi preşedintele Agenţiei Naţionale Anti-Doping, Pavel Cristian Balaj, au semnat un protocol de colaborare cu scopul de a promova valorile specifice sportului curat prin mijloace de informare, conştientizare şi educare, informează MEC, într-un comunicat transmis AGERPRES. Conform sursei citate, prin intermediul acestui protocol se va implementa Programul Naţional de Educaţie Anti-Doping. Alte direcţii comune de acţiune implică promovarea activităţilor care sprijină un sport curat prin prevenirea şi combaterea dopajului în acest domeniu şi, în egală măsură, derularea unor campanii de informare cu privire la reglementările naţionale şi internaţionale pe tema prevenirii şi combaterii utilizării substanţelor şi metodelor interzise. Pe segmentul de învăţământ preuniversitar, principalele obiective vizează crearea unui grup comun de lucru în vederea dezvoltării unui curriculum la decizia şcolii care să promoveze valorile specifice sportului, respectiv dezvoltarea unei aplicaţii/ toolkit în care să fie incluse materiale educaţionale ce integrează principiile educaţiei bazate pe valorile sportului curat, arată MEC. Un pilon al colaborării statuate joi îl reprezintă organizarea şi desfăşurarea proiectului "Primii paşi pentru un sport curat", care constă în activităţi educative pe teme privind prevenirea şi combaterea dopajului şi la care vor participa elevii din unităţile de învăţământ cu profil sportiv. De asemenea, conform sursei citate, este avută în vedere crearea unui cadru pentru iniţierea şi dezvoltarea unor programe de cercetare ştiinţifică în domeniul anti-doping, dar şi a unei reţele naţionale integrate de parteneriate la nivel universitar pentru conştientizarea publicului-ţintă cu privire la valorile sportului curat. AGERPRES/(AS – autor: Andreea Rotaru, editor: Georgiana Tănăsescu, editor online: Ady Ivaşcu)
Acasă Stiri Nationale Educatie Colaborare MEC – Agenţia Anti-Doping pentru promovarea sportului curat
Colaborare MEC – Agenţia Anti-Doping pentru promovarea sportului curat
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.