Conducerea PRO România Dolj susţine că filiala Craiova despre care preşedintele PSD Craiova, Olguţa Vasilescu, a afirmat, vineri, că a trecut la PSD, a fost dizolvată în urma rezultatului slab la alegerile locale. "PSD Craiova se umple de ridicol dacă crede că PRO România Craiova înseamnă Cătălin Resceanu şi 11 membri daţi afară după alegerile locale. Având în vedere anunţul pompos făcut în această după amiază de Lia Olguţa Vasilescu, preşedintele PSD Craiova, care s-a lăsat păcălită de o grupare de duzină dată afară din PRO România după ce a obţinut un rezultat nesatisfăcător la scrutinul local din 27 septembrie 2020, aducem câteva informaţii lămuritoare pentru alegători: 1) PRO România Craiova nu a avut niciodată 400 de membri activi; 2) Cătălin Resceanu nu este preşedintele PRO România Craiova; 3) După alegerile locale Biroul Politic PRO România Craiova a fost dizolvat de către coordonatorul PRO România Dolj iar noul coordonator al organizaţiei municipale este domnul Jan Nicola; 4) Nu este prima dată când lideri locali ai PSD anunţă transferuri în masă de la PRO România, care s-au dovedit nişte minciuni aruncate aiurea", precizează conducerea PRO România Dolj, într-un comunicat de presă. Organizaţia PRO România Craiova, în frunte cu preşedintele Cătălin Resceanu, a trecut la PSD, a anunţat, vineri, preşedintele PSD Craiova, Lia Olguţa Vasilescu, într-o conferinţă de presă. "Sunt peste 400 de membri care până în acest moment şi-au depus adeziunea la PSD şi acest lucru nu poate decât să ne bucure extraordinar de mult. Nu este un lucru gândit pentru această campanie electorală, dimpotrivă, discuţiile au început imediat după alegerile locale, când, deşi am fost adversari politici, am constatat că au fost foarte multe proiecte pe care le-am promis împreună cetăţenilor Craiovei. Promisiunea mea este că proiectele PRO România făcute craiovenilor în campania electorală vor fi şi rezolvate în următorii patru ani", a spus Olguţa Vasilescu, primarul Craiovei. La rândul său, Cătălin Resceanu, fostul preşedinte al PRO România Craiova, a afirmat că organizaţia a trecut la PSD pentru că le-au promis oamenilor că vor ajuta Craiova să se dezvolte, să ajungă un oraş european. "Am promis în campanie mai multe proiecte pentru smart city, pentru green city, un spital de pediatrie şi ne dorim ca împreună cu primarul Craiovei şi cu echipa de la primărie să implementăm aceste proiecte şi să ajutăm cu tot ce putem. Suntem o echipă de tineri, o echipă de profesionişti, avem în echipa noastră foarte mulţi IT-işti, ingineri, care pot duce acest oraş la un nivel cât mai dezvoltat", a spus Resceanu. Acesta a mai afirmat că membrii organizaţiei PRO România au decis să facă acest pas pentru că şi-au dat seama că singura modalitate prin care ar putea contribui la dezvoltarea oraşului ar fi să se alăture unui partid de stânga. Despre o eventuală discuţie cu preşedintele PRO România Dolj, Florinel Stancu, Resceanu a afirmat: "Domnul Stancu are un singur interes – să ajungă deputat". Cătălin Resceanu a fost şi membru PNL şi a mai făcut parte din echipa Olguţei Vasilescu la Primăria Craiova în 2012, când aceasta a câştigat primul mandat candidând din partea USL. AGERPRES/(A – autor: Maria Mitrică, editor: Antonia Niţă, editor online: Ady Ivaşcu)
Parlamentare2020/PRO România Dolj: PSD Craiova s-a umplut de ridicol anunţând că a preluat 400 de membri PRO România
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.