Primarul Craiovei, Lia Olguţa Vasilescu, a declarat că prefectul judeţului Dolj le-a cerut comercianţilor să închidă căsuţele închiriate pentru perioada sărbătorilor în zona centrală a oraşului, deşi acestea funcţionează legal. Potrivit Olguţei Vasilescu, la aceste căsuţe se desfăşoară activitate comercială, la fel ca la orice alt chioşc din oraş, iar anul acesta nu se poate vorbi de organizarea unui Târg de Crăciun, fiindcă nu vor avea loc spectacole şi alte activităţi tradiţionale pentru acest eveniment. "Avem voie să aprindem iluminatul de sărbători? Răspuns: da! Avem voie să permitem funcţionarea chioşcurilor pe raza oraşului? Răspuns: da! Nicio lege, ordonanţă, hotărâre de guvern nu interzice asta! Şi atunci de unde zelul prefectului de Dolj şi al tuturor instituţiilor de forţă şi control de a le cere imperativ comercianţilor să închidă chioşcurile din zona centrală care funcţionează perfect legal, aşa cum funcţionează alte sute de chioşcuri în toate cartierele oraşului? Şi de ce a fost necesar ca o maşină a CBRN să stea non stop în zonă, cu megafoanele pornite la maxim, ca să sperie copiii veniţi să vadă luminiţele de sărbători? După ce PNL a închis pieţele şi producătorii îngheaţă şi ei şi mărfurile lor la 8 grade afară, acum a venit rândul chioşcurilor", a transmis primarul. Iluminatul festiv de sărbători a fost aprins sâmbătă seara în municipiul Craiova. "Anul acesta nu putem vorbi de Târg de Crăciun, fiindcă nu mai organizăm spectacole, nu mai avem patinoar, orăşelul copiilor, carusel, ateliere interactive etc. Am încercat să păstrăm magia sărbătorilor de Crăciun măcar prin iluminatul de sărbători", a anunţat Olguţa Vasilescu. AGERPRES/(AS – autor: Maria Mitrică, editor: Claudia Stănescu, editor online: Anda Badea)
Acasă Stiri Nationale Administratie Olguţa Vasilescu: Prefectul Doljului a cerut închiderea chioşcurilor din centrul Craiovei, deşi...
Olguţa Vasilescu: Prefectul Doljului a cerut închiderea chioşcurilor din centrul Craiovei, deşi funcţionează legal
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.