Reglementările bugetare ale Uniunii Europene trebuie să fie mai compatibile cu aşteptatul nivel ridicat al datoriei suverane, din cauza crizei provocate de pandemia de coronavirus (COVID-19), a declarat duminică Paolo Gentiloni, comisarul pentru economie, transmite Reuters. Uniunea Europeană a suspendat în luna martie aplicarea regulilor din Pactul de stabilitate şi creştere. Printre obligaţiile pe care statele membre UE nu mai trebuie să le respecte în prezent se numără şi faimoasa regulă care cere ca deficitul public să nu depăşească 3% din Produsul Intern Brut. După suspendarea regulilor de disciplină bugetară, statele membre au anunţat cheltuieli publice în valoare de miliarde de euro pentru a ajuta sistemele de sănătate şi a susţine economiile, companiile şi piaţa muncii să facă faţă impactului pandemiei. Nivelul mediu al datoriei zonei euro ca procent din PIB va fi de 103% – 104% la finalul anului viitor. "Trebuie să ţinem cont de acest nou scenariu", a afirmat Paolo Gentiloni la postul italian de televiziune RAI. Acesta anunţase luna trecută că normele Uniunii Europene care impun limite cu privire la creşterea deficitului bugetar şi plafonează nivelul de îndatorare al statelor membre vor rămâne suspendate şi anul viitor, pentru a putea susţine măsurile de relansare a economiei din recesiunea provocată de pandemie. Conform previziunilor de toamnă publicate luna aceasta de Comisia Europeană, deficitele publice ar urma să crească în mod semnificativ în UE în acest an, având în vedere majorarea cheltuielilor sociale şi reducerea veniturilor fiscale, ambele fiind o consecinţă a măsurilor de politică excepţionale menite să sprijine economia, precum şi a existenţei stabilizatorilor automaţi. CE estimează că deficitul public agregat al zonei euro va creşte de la 0,6% din PIB în 2019 la aproximativ 8,8% din PIB în 2020, înainte de a scădea la 6,4% din PIB în 2021 şi la 4,7% din PIB în 2022. Reflectând creşterea deficitelor, Comisia Europeană previzionează că ponderea datoriei în PIB la nivel agregat din zona euro va creşte de la 85,9% din PIB în 2019 la 101,7% din PIB în 2020, 102,3% din PIB în 2021 şi 102,6% din PIB în 2022.AGERPRES/(AS – editor: Mihaela Dicu, editor online: Anda Badea)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Paolo Gentiloni: Reglementările bugetare ale UE trebuie să fie compatibile cu nivel...
Paolo Gentiloni: Reglementările bugetare ale UE trebuie să fie compatibile cu nivel ridicat al datoriei, în urma pandemiei
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.