2020 este pe cale să devină al doilea cel mai călduros an din istoria măsurătorilor meteorologice, după 2016, a anunţat miercuri Organizaţia Meteorologică Mondială (OMM), relatează Reuters. Cinci seturi de date clasează în prezent 2020, un an caracterizat de valuri de căldură, secete, incendii de vegetaţie şi uragane devastatoare, drept al doilea cel mai călduros an de la începutul măsurătorilor meteorologice, în 1850. "2020 este foarte probabil unul dintre cei mai calzi trei ani înregistraţi la nivel global", a declarat OMM, cu sediul la Geneva, în raportul său "State of the Global Climate" pe 2020. Organizaţia Meteorologică Mondială va confirma datele în martie 2021. Declanşate de valuri de căldură extremă, incendii de vegetaţie au izbucnit în Australia, Siberia şi Statele Unite în acest an, fumul degajat de acestea ajungând pe tot globul. Mai puţin vizibilă a fost o creştere a caniculei marine până la niveluri record, în condiţiile în care peste 80% din apele oceanelor s-au confruntat cu un val de caniculă marină, a mai spus OMM. "Din păcate, 2020 a fost încă un alt an extrem pentru climatul nostru", a declarat secretarul general al OMM, Petteri Taalas, cerând mai multe eforturi pentru reducerea emisiilor cu efect de seră care alimentează schimbările climatice. Concentraţiile de gaze cu efect de seră au crescut la un nou nivel record în 2019 şi au continuat să crească până în prezent anul acesta, în pofida scăderii preconizate a emisiilor ca urmare a măsurilor de lockdown impuse de pandemia de COVID-19, afirmase OMM luna trecută. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Moise, editor: Mihaela Nicolaescu, editor online: Gabriela Badea)
Acasă Stiri Internationale Planeta OMM: 2020, probabil al doilea cel mai călduros an din istoria măsurătorilor...
OMM: 2020, probabil al doilea cel mai călduros an din istoria măsurătorilor meteorologice
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.