Facultatea de Agricultură, din cadrul Universităţii de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară "Ion Ionescu de la Brad" din Iaşi informează că organizează, vineri, 4 decembrie, webinarul "Criza de sănătate şi tipologii comportamentale în agribusiness-ul din România". Evenimentul va avea loc online, pe platforma Zoom, începând cu ora 14.00 şi este organizat în parteneriat cu o importantă societate din agribusiness, cu capital integral românesc. Despre impactul COVID-19 asupra agriculturii, în general, vor vorbi, în calitate de speakeri, prof. univ. dr. Gavril Ştefan, director al Departamentului pentru relaţii cu mediul economic, conf. univ. dr. Denis Ţopa, decanul Facultăţii de Agricultură, iar din partea mediului economic Adrian Năforniţă şi Daniel Aurică. "Permanent progresul uman şi dezvoltarea sunt ameninţate de factori distructivi (criza de identitate, criza de mobilitate a resurselor, repartiţia inegală a capitalului, criza resurselor umane etc.). Între aceşti factori, a apărut unul nou, care a lovit direct în inima creşterii şi dezvoltării economice. Inima creşterii şi dezvoltării economice este reprezentată de resursa umană. Acest factor se numeşte COVID-19 şi se situează în topul ameninţărilor la adresa progresului uman şi dezvoltării economice", a declarat prof. univ. dr. Gavril Ştefan. Studenţii şi participanţii la webinar vor afla care sunt ameninţările create de COVID-19 în mediul economic agricol. "Astăzi, aproape orice informaţie care circulă în mediul economic are cel puţin o adresare la efectele noului coronavirus COVID-19. De-a lungul timpului, cercetătorii fenomenelor sociale au propus o mulţime de ipoteze cu privire la motivele care pot duce la crize economice, stagnare şi, în special, contracarări economice. Din punct de vedere economic, impactul acestor factori este măsurat, în special, de modificarea PIB-ului, care atunci când stagnează sau scade, ridică îngrijorări în rândul populaţiei, în ceea ce priveşte păstrarea locurilor de muncă, conservarea veniturilor, menţinerea puterii de cumpărare. Plecând de la aceste considerente ne propunem să evidenţiem ameninţările create de COVID-19 în agribusiness-ul românesc", a mai punctat prof. univ. dr. Gavril Ştefan. Partenerii acestui webinar s-au alăturat evenimentului iniţiat de Facultatea ieşeană datorită unui acord de colaborare care presupune inclusiv recrutarea tinerilor absolvenţi. "Viitorul agriculturii româneşti aparţine tinerilor, iar noi acordăm toată atenţia noastră noii generaţii de agricultori care se formează acum în cadrul Facultăţii de Agricultură, din cadrul USAMV Iaşi. Dorim să contribuim la creşterea oportunităţilor de educare, de practică şi de formare ca buni specialişti. Ne dorim ca unii dintre studenţi sau absolvenţi să se alăture companiei noastre şi împreună să susţinem agricultorii pentru a creşte producţia în fiecare fermă parteneră", a precizat Daniel Aurică, director comercial al firmei partenere. AGERPRES/(A, AS, autor: Daniela Malache, editor: Karina Olteanu, editor online: Anda Badea)
Acasă Stiri Nationale Educatie Iaşi: Webinar despre impactul COVID-19 asupra agribusiness-ului românesc
Iaşi: Webinar despre impactul COVID-19 asupra agribusiness-ului românesc
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.