Un număr de 1.144 de angajatori cu peste 50 de salariaţi au fost sancţionaţi de Inspecţia Muncii în cadrul controalelor realizate în perioada 10 – 24 noiembrie în campania naţională pentru verificarea modului de aplicare a prevederilor legale privind munca la domiciliu, telemunca, decalarea programului de lucru şi securitatea şi sănătatea la locul de muncă în vederea reducerii riscului de contaminare cu Sars-Cov-2, potrivit datelor furnizate luni de Inspecţia Muncii. Din cei 13.115 angajatori declaraţi cu peste 50 de salariaţi activi, un număr de 3.245 de angajatori au fost controlaţi pe această tematică de control. Numărul total al salariaţilor înregistraţi la angajatorii controlaţi a fost de 807.153, menţionează Inspecţia Muncii. Dintre aceştia, 51.580 sunt salariaţi care lucrează în regim de telemuncă sau în regim de muncă la domiciliu, 425.095 sunt salariaţi care au programul de lucru individualizat, iar 10.897 de salariaţi beneficiază de reducerea timpului de lucru cu cel mult 50% din durată. În domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă (SSM) au fost controlaţi, la nivel naţional, 2.381 de agenţi economici cu mai mult de 50 de angajaţi, la care lucrează 586.670 angajaţi. În urma acestor controale, inspectorii de muncă au constatat un număr de 2.054 de neconformităţi faţă de legislaţia în vigoare. Pentru nerespectarea normelor de securitate şi sănătate în muncă, inspectorii de muncă au aplicat 1.915 sancţiuni contravenţionale, din care 1.862 de avertismente şi 53 de amenzi, în valoare de 236.000 lei. În domeniul SSM au fost sancţionaţi 1.141 angajatori. Pentru remedierea deficienţelor constatate, inspectorii de muncă au dispus 2.634 de măsuri cu termene fixe de raportare a modului de rezolvare, precizează Inspecţia Muncii. În domeniul Relaţiilor de Muncă, inspectorii au aplicat 550 de sancţiuni contravenţionale, din care 395 de avertismente şi 155 de amenzi. Valoarea amenzilor aplicate angajatorilor a fost de 1,34 milioane de lei, din care pentru muncă nedeclarată au fost aplicate amenzi în valoare de 920.000 lei. La campanie au participat 692 de inspectori de muncă, în echipe de cel puţin câte doi inspectori. În ceea ce priveşte numărul contractelor individuale de muncă cu clauză de telemuncă înregistrat de Inspecţia Muncii, la data de 30 noiembrie acesta era de 42.625, în creştere faţă de numărul de 32.896 de astfel de contracte înregistrat la data de 31 octombrie. Numărul contractelor de muncă la domiciliu înregistrat de Inspecţia Muncii era de 34.205 la 30 noiembrie, în creştere faţă de numărul de 28.864 înregistrat la 31 octombrie. Cât priveşte numărul total de contracte individuale de muncă active, Inspecţia Muncii înregistra 6.507.550 de astfel de contracte la 30 noiembrie, în creştere faţă de numărul de 6.467.543 de contracte individuale de muncă înregistrate la 31 octombrie. AGERPRES/(AS – autor: George Coman; editor: Andreea Marinescu, editor online: Anda Badea)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern Peste 1.100 de angajatori cu peste 50 de salariaţi au fost sancţionaţi...
Peste 1.100 de angajatori cu peste 50 de salariaţi au fost sancţionaţi de Inspecţia Muncii pentru încălcarea legislaţiei anti-covid
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.