Băncile din România au acordat populaţiei şi companiilor credite noi în valoare de 67,42 miliarde lei, în primele zece luni ale anului 2020, ceea ce reprezintă aproape un sfert din soldul creditului neguvernamental aferent lunii octombrie, potrivit datelor transmise de Asociaţia Română a Băncilor (ARB). "Ponderea creditelor noi accesate de populaţie şi companii, de 24,15% din soldul creditului neguvernamental, reprezintă un procent destul de ridicat, mai ales dacă ţinem cont că opt luni din perioada menţionată sunt în context pandemic", se menţionează în comunicatul asociaţiei, transmis luni AGERPRES. Soldul creditului neguvernamental, care totalizează 279,17 miliarde lei în luna octombrie 2020, este calculat ca diferenţa dintre totalul creditelor acordate populaţiei şi companiilor şi rambursările parţiale şi totale, precum şi vânzările de credite. În perioada ianuarie – octombrie 2020, creditarea a fost impulsionată de segmentul companiilor care au accesat 56,35% din volumul de credite noi acordate economiei reale. Creditele acordate populaţiei reprezintă 43,62% din totalul împrumuturilor noi acordate. De altfel, şi strategiile băncilor din anii trecuţi prognozau o intensificare a finanţărilor acordate companiilor pentru această perioadă. Potrivit sursei citate, sistemul bancar românesc a acţionat de la debutul pandemiei ca un amortizor de şoc al crizei de sănătate, prin absorbţia problemelor de lichiditate ale clienţilor, şi a continuat să finanţeze populaţia, companiile şi statul român. Repartiţia pe monede arată că populaţia şi companiile au accesat preponderent credite în moneda naţională în proporţie de 82,14%, acestea fiind urmate de împrumuturile în euro, cu o pondere de 14,65%, şi de cele în dolari, care au fost contractate exclusiv de companii, cu 3,21%. În primele zece luni ale anului 2020, populaţia a accesat credite noi în valoare de 29,41 miliarde lei, iar repartiţia pe monede arată că a fost eliminat aproape în totalitate riscul valutar, în condiţiile în care populaţia a accesat aproape numai credite în lei (98%). Astfel, populaţia a absorbit o felie mai mare din creditarea în monedă naţională. Pe de altă parte, companiile au accesat în perioada menţionată aproape 38 de miliarde de lei, accentul fiind pus tot pe creditarea în moneda naţională, în proporţie de 70%, fiind urmată de creditele în euro şi dolari. "Comunitatea bancară din România va participa în continuare la procesul de relansare a economiei româneşti, prin soluţii comune ce pot fi identificate ca parte a dialogului dintre comunitatea de afaceri şi factorii de decizie instituţională. Măsurile trebuie calibrate corespunzător, astfel încât să permită băncilor să acorde sprijin pentru clienţii aflaţi în dificultate reală şi să finanţeze economia la parametrii necesari unei revigorări cât mai rapide a acesteia, cu menţinerea stabilităţii financiare", susţin reprezentanţii ARB. AGERPRES/(AS – autor: Mariana Nica, editor: Oana Tilică, editor online: Anda Badea)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern Băncile din România au acordat populaţiei şi companiilor credite noi de 67,42...
Băncile din România au acordat populaţiei şi companiilor credite noi de 67,42 miliarde de lei, în primele 10 luni
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.