Muzeul Naţional de Artă Contemporană (MNAC) a încheiat procesul de achiziţionare de artă contemporană, 167 de lucrări semnate de 100 de artişti români contemporani fiind cumpărate de instituţia muzeală, cel mai tânăr artist căruia i-au fost achiziţionate lucrările având 23 ani, iar cel mai vârstnic – 85 ani. MNAC a primit de la Ministerul Culturii 2 milioane de lei la începutul crizei provocate de COVID-19 pentru a face aceste achiziţii. Potrivit unui comunicat al Ministerului Culturii transmis, luni, AGERPRES, iniţiativa aparţine ministrului Bogdan Gheorghiu, care a declarat că aceasta este o măsură onestă pentru dezvoltarea şi susţinerea artiştilor plastici, după 12 ani în care statul român nu a mai achiziţionat lucrări de artă plastică. "În luna aprilie, într-un moment critic pentru artiştii români afectaţi de restricţiile impuse de pandemie, am propus finanţarea unui program de achiziţie de artă contemporană. Este o investiţie a statului român în artiştii români. Această măsură economică a vizat susţinerea creaţiei plastice româneşti şi îmbogăţirea patrimoniului muzeal. (…) Îmi doresc ca acest program să aibă continuitate şi să devină o practică anuală a Ministerului Culturii, astfel că l-am inclus în programul de guvernare liberal. Impactul pe termen mediu şi lung este reactivarea pieţei de artă româneşti la nivel naţional, inclusiv prin stimularea achiziţiei de artă de către privaţi, aşa cum este Muzeul de Artă Recentă, dar şi la nivel internaţional, prin creşterea cotelor artiştilor români. Abia aştept ca publicul să poată admira cele 167 de lucrări semnate de 100 de artişti, dintre care 40 de artiste", a spus Gheorghiu. Dintre cele 477 de dosare depuse, au fost selectate 167 de lucrări semnate de 100 de artişti români. Alte 13 lucrări au fost donate de către artiştii selecţionaţi pentru achiziţia lucrărilor lor, în semn de solidaritate cu politicile culturale ale Ministerului Culturii prin MNAC. AGERPRES/(AS – autor: Daniel Popescu, editor: Florin Marin, editor online: Andreea Lăzăroiu)
Acasă Stiri Nationale Cultura Muzeul Naţional de Artă Contemporană a cumpărat 167 de lucrări semnate de...
Muzeul Naţional de Artă Contemporană a cumpărat 167 de lucrări semnate de 100 de artişti români contemporani
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.