Comitetul Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă (CJSU) Ilfov a decis să menţină încă două săptămâni măsurile pentru localităţile necarantinate, având în vedere rata de incidenţă cumulată a cazurilor de COVID-19 în ultimele 14 zile în judeţ de 7,26 la mia de locuitori. Măsurile dispuse pe 23 noiembrie se prelungesc de duminică, ora 20,00, până pe 20 decembrie, ora 20,00. "Având în vedere că în judeţul Ilfov rata de incidenţă cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mare de 3/1.000 locuitori, respectiv 7,26/1.000 locuitori, pentru următoarele 14 zile, începând cu data de 6.12.2020 ora 20,00 şi până în data de 20.12.2020 ora 20,00, la nivelul judeţului Ilfov, pentru localităţile în care nu este instituită carantina zonală, se dispune: interzicerea activităţii cu publicul a operatorilor economici care desfăşoară activităţi de preparare, comercializare şi consum al produselor alimentare şi/sau băuturilor alcoolice şi nealcoolice, de tipul restaurantelor şi cafenelelor, în interiorul clădirilor", prevede hotărârea CJSU Ilfov de duminică. De asemenea, CJSU Ilfov a decis că activitatea restaurantelor şi a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unităţi de cazare este permisă doar pentru persoanele cazate în cadrul acestor unităţi. CJSU a mai dispus interzicerea activităţii cu publicul a operatorilor economici licenţiaţi în domeniul jocurilor de noroc, precum şi a organizării şi desfăşurării activităţii în cadrul cinematografelor, instituţiilor de spectacole şi/sau concerte. "Pentru localităţile din judeţul Ilfov care în acest moment se află sub măsura de carantinare zonală instituită prin ordin al şefului DSU, la încetarea aplicabilităţii măsurii se pun în aplicare prevederile prezentei hotărâri", a mai hotărât CJSU Ilfov în şedinţa de duminică. Carantina a fost prelungită cu şapte zile în mai multe localităţi din Ilfov: pentru Berceni şi Clinceni ordinele şefului DSU, Raed Arafat, au fost emise joi; pentru Bragadiru şi Chiajna vineri, iar pentru Corbeanca, Dobroeşti, Măgurele, Mogoşoaia, Otopeni şi Popeşti Leordeni sâmbătă. AGERPRES/(AS – autor: Iulia Carciog, editor: Georgiana Tănăsescu, editor online: Adrian Dădârlat)
CJSU Ilfov a prelungit cu două săptămâni măsurile pentru localităţile necarantinate
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.