O pictură care a atârnat zeci de ani pe unul dintre pereţii primăriei unei comune din Regiunea Capitalei Bruxelles, considerată o copie după un maestru flamand, a fost în cele din urmă identificată drept un autentic Jordaens, – cea mai veche versiune cunoscută a "Sfintei Familii" pictate la începutul secolului al XVII-lea de acest elev al lui Rubens, informează AFP. "Descoperirea incredibilă", anunţată marţi, îi aparţine Institutului Regal pentru Patrimoniul Artistic (Irpa), cu ajutorul unor specialişti internaţionali în Jacob Jordaens şi Antoon Van Dyck. Pictura datează din 1617 sau din 1618, când Jordaens (1593-1678) avea doar 25 de ani, potrivit Irpa. Autentificarea sa, cu ocazia unui inventar al bunurilor culturale ale comunei Saint-Gilles, a fost făcută în principal printr-o cercetare dendrocronologică, care a permis datarea precisă a bucăţii de lemn folosite de pictor şi provenienţa acesteia. Acelaşi copac a fost folosit de Van Dyck, un alt discipol al lui Rubens, cu care Jordaens "foarte probabil a lucrat" în atelierul maestrului din Anvers în acelaşi timp, a explicat specialistul în istoria artei Constantin Pion, care a contribuit la descoperire. Pe acest tablou în tonuri de roşu, albastru şi ocru, îngălbenit de timp, apare pruncul Iisus, înconjurat de Iosif, Maria şi de mama acesteia, Sfânta Ana. Compoziţia va fi refolosită de Jordaens – cu variaţii – în alte trei picturi, găzduite în prezent de muzeele Metropolitan din New York, Ermitaj din Saint Petersburg şi Alte Pinakothek din Munchen, explică Irpa într-un comunicat. Pictura era atârnată pe un perete al unui birou al primăriei din Saint-Gilles din anii 1960, fără ca nimeni să-şi imagineze că este o lucrare majoră. "Avea cinci metri înălţime şi pentru toată lumea era o copie, evident nu un original", a explicat Departamentului pentru cultură al comunei. După restaurarea de către specialiştii Irpa, tabloul va fi expus la finalul lui 2021 la Musées Royaux des Beaux-Arts de Belgique. AGERPRES/(AS – autor: Ana Bîgu, editor: Mariana Ionescu, editor online: Simona Aruştei) Sursa foto: tijd.be
Acasă Stiri Internationale Life Belgia: O capodoperă a picturii flamande, uitată pe pereţii unei primării
Belgia: O capodoperă a picturii flamande, uitată pe pereţii unei primării
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.