Comisia Europeană a lansat, miercuri, Pactul climatic european, o iniţiativă la nivelul UE prin care cetăţenii, comunităţile şi organizaţiile sunt invitate să participe la acţiunile în domeniul climei şi să construiască o Europă mai ecologică, informează un comunicat de presă al executivului comunitar. Ca parte componentă a Pactului verde european, Pactul climatic oferă tuturor un spaţiu pentru a face schimb de informaţii în legătură cu criza climatică, a dezbate pe această temă şi a acţiona, precum şi pentru a face parte dintr-o mişcare europeană pentru climă, în continuă expansiune. "Pactul climatic european îi va reuni pe toţi cei care doresc să ia măsuri pentru planeta noastră. Prin intermediul acestui pact, dorim să îi ajutăm pe toţi oamenii din Europa să acţioneze în viaţa lor de zi cu zi; de asemenea, dorim să le oferim tuturor ocazia de a se implica în tranziţia către o economie verde şi de a fi surse de inspiraţie unii pentru alţii", a declarat vicepreşedintele Comisiei Europene, Frans Timmermans. În urmă cu un an, Comisia a lansat Pactul verde european, un plan de transformare a UE într-o societate echitabilă, sănătoasă, durabilă şi prosperă şi de refacere a modului în care interacţionăm cu natura. Comisia instituie în momentul de faţă politicile şi legislaţia necesare pentru realizarea unor schimbări sistemice, însă soluţiile prezentate în Pactul verde pot avea succes numai dacă toată lumea este implicată şi contribuie în mod activ. Pactul climatic european le oferă cetăţenilor din toate categoriile sociale un spaţiu în care să se conecteze şi să dezvolte şi să pună în aplicare împreună soluţii pentru climă, fie ele mici sau de mare anvergură. Impactul nostru colectiv poate fi sporit dacă ne împărtăşim ideile şi ne inspirăm unii de la alţii. Pactul este o iniţiativă deschisă, incluzivă şi evolutivă pentru combaterea schimbărilor climatice. Acesta invită regiunile, comunităţile locale, industria, şcolile şi societatea civilă să facă schimb de informaţii cu privire la schimbările climatice şi degradarea mediului, precum şi la modul în care abordează aceste ameninţări existenţiale. Prin intermediul unei platforme online şi al dialogurilor şi schimburilor cu cetăţenii, pactul va promova legătura dintre tranziţia digitală şi tranziţia către o economie verde. Tot miercuri, Comisia Europeană a lansat un apel deschis prin care invită cetăţenii şi organizaţiile să devină ambasadori ai Pactului climatic. Ambasadorii Pactului climatic vor fi lideri prin puterea exemplului şi vor implica comunităţile din care fac parte în acţiuni în domeniul climei. Obiectivul Pactului climatic este de a contribui la diseminarea de informaţii fiabile din punct de vedere ştiinţific cu privire la acţiunile în domeniul climei şi de a oferi sfaturi practice pentru alegerile pe care trebuie să le facem în viaţa de zi cu zi. Acesta va sprijini iniţiativele locale şi va încuraja asumarea de angajamente în materie de acţiuni climatice, la nivel individual şi la nivel de colectivitate, contribuind astfel la mobilizarea sprijinului şi a participării. În faza iniţială, pactul va acorda prioritate acţiunilor axate pe patru domenii care oferă beneficii imediate nu numai pentru climă şi mediu, ci şi pentru sănătatea şi bunăstarea cetăţenilor: zonele verzi, mobilitatea ecologică, clădirile eficiente şi competenţele verzi. Pactul are un mandat deschis, iar domeniul său de aplicare va evolua pe baza ideilor şi contribuţiilor cetăţenilor şi organizaţiilor care devin parte a acestuia. Un eveniment anual al Pactului climatic va reuni participanţi care îşi vor putea împărtăşi experienţele şi cunoştinţele. Pentru a reflecta bogăţia şi diversitatea acţiunilor din domeniul climei din Europa, Comisia invită cetăţenii, întreprinderile sau organizaţiile societăţii civile să organizeze evenimente-satelit pe tema Pactului climatic. Aceste evenimente vor permite desfăşurarea de discuţii în diferite limbi pentru a ajunge la comunităţile locale, pentru a se concentra asupra unor subiecte specifice sau pentru a evidenţia rolul anumitor grupuri sau sectoare în cadrul Pactului climatic. AGERPRES/(AS-autor: Constantin Balaban, editor: Mariana Nica, editor online: Andreea Lăzăroiu)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Comisia Europeană vrea să îi responsabilizeze pe cetăţeni pentru a construi o...
Comisia Europeană vrea să îi responsabilizeze pe cetăţeni pentru a construi o Europă mai ecologică
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.