România va atrage în acest an fonduri europene în valoare de 2,909 miliarde de euro, prin intermediul programelor operaţionale gestionate, se menţionează într-un comunicat remis miercuri de Ministerul Fondurilor Europene (MFE). De asemenea, începând din noiembrie 2019 şi până în prezent, România a atras per total fonduri europene în valoare de 4 miliarde de euro, dintre care o sumă de 1,1 miliarde de euro a fost atrasă în noiembrie şi decembrie 2019, potrivit Ministerului Fondurilor Europene. Ministrul interimar al Fondurilor Europene, Marcel Boloş, a menţionat că peste un miliard de euro din fonduri europene a fost alocat combaterii noului coronavirus. "Valoarea fondurilor europene atrase de România începând cu noiembrie 2019, de când am preluat coordonarea Ministerului Fondurilor Europene, este semnificativă: 4 miliarde euro. Sunt fonduri care susţin dezvoltarea României prin investiţii în infrastructură, în digitalizare, în educaţie şi sănătate. În contextul crizei sanitare cauzate de pandemia COVID-19, am alocat peste 1 miliard de euro pentru a finanţa spitalele şi unităţile administrativ-teritoriale în lupta cu noul coronavirus. Şi în alte domenii a fost accelerată atragerea fondurilor europene, motiv pentru care, la nivelul majorităţii programelor prin care România atrage fonduri, în acest an sumele atrase vor fi mai mari decât cele previzionate. Banii europeni schimbă vieţi!", a afirmat Marcel Boloş. În primii ani ai actualei perioade de programare, adică în anii 2014-2016, nu au fost atrase sume din fondurile alocate pentru perioada 2014-2020, se menţionează în comunicatul MFE. "În anii următori, 2017-2019, au fost atrase sume de 1,94 miliarde euro/an. Dacă sunt luaţi în calcul şi primii ani ai perioadei de programare, atunci media sumelor atrase este de 973,87 milioane/an", potrivit Ministerului Fondurilor Europene. În prezent, în cadrul tuturor programele de finanţare din fonduri europene sumele atrase au depăşit sumele planificate, conform cifrelor prezentate de MFE. Astfel, în cadrul Programului Operaţional Capital Uman, au fost planificate 504,5 milioane de euro şi au fost atrase 772 de milioane de euro, adică 148% din suma planificată. În cadrul Programul Operaţional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate au fost planificate 64 de milioane de euro şi au fost realizate 78,5 milioane de euro (122,6%). La Programul Operaţional Infrastructură Mare au fost planificate 778 de milioane de euro şi au fost realizate 1,035 de milioane de euro (133%). În cadrul Programului Operaţional Regional au fost planificate 759,27 de milioane de euro şi au fost realizate 760 de milioane de euro (100%). În cadrul Programului Operaţional Competitivitate au fost planificate 86 de milioane de euro şi au fost realizate 91,2 de milioane de euro (105%). În Programul Operaţional Capacitate Administrativă au fost planificate 59,89 de milioane de euro şi au fost realizate 60 de milioane de euro (100%). În Programul Operaţional Asistenţă Tehnică au fost planificate 49,54 de milioane de euro şi au fost realizate 50,1 de milioane de euro (100%). În Programul România – Bulgaria au fost planificate 18,5 de milioane de euro şi au fost realizate 34 milioane de euro (183%). În Programul România-Serbia au fost planificate 15 milioane de euro şi au fost realizate 14,67 milioane de euro (100%). În Programul România – Ungaria au fost planificate 29,8 de milioane de euro şi au fost realizate 30 de milioane de euro (100%). AGERPRES/(AS – autor: George Coman; editor: Andreea Marinescu, editor online: Adrian Dãdârlat)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern MFE: România va atrage în acest an fonduri europene în valoare de...
MFE: România va atrage în acest an fonduri europene în valoare de 2,9 miliarde de euro
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.