Peste jumătate de milion de puieţi au fost plantaţi în acest an de voluntari în cadrul iniţiativei naţionale de împădurire ''Plantăm fapte bune în România'', anunţă organizatorii campaniei, într-un comunicat remis, vineri, AGERPRES. Plantarea celor mai mult de 500.000 de puieţi a avut loc pe o suprafaţă de 113 hectare, reprezentând terenuri care, fără împăduriri, s-ar fi degradat din ce în ce mai mult, dintre care 150.000 de puieţi la Mârşani (judeţul Dolj) şi 30.000 de puieţi la Gălbinaşi (judeţul Buzău) Potrivit sursei citate, speciile plantate – brad, molid, pin, larice, stejar, platan, plop, mojdren, paltin, salcâm, fag, salcie, cireş păsăresc şi mai multe specii arbustive – au fost alese în conformitate cu prevederile amenajamentelor silvice în vigoare. Echipa de plantatori a organizat, anul acesta, acţiuni noi de împădurire în localităţi din 15 judeţe ale ţării, la care se adaugă şi cele în care au fost completate sau îngrijite pădurile plantate anterior. Partenerii naţionali ai iniţiativei "Plantăm fapte bune în România" sunt: OMV Petrom, Unilever, Bergenbier, JYSK şi Dedeman. Alături de aceştia, s-a implicat din punct de vedere financiar, Fan Courier, Sixt şi UniCredit Consumer Finance. De asemenea, au susţinut acţiunile din acest an Amgem, Atenor, Brenntag, Cargill, Gebruder Weiss, GePlast, Imoteca.ro, JTI, KPMG, Leroy Merlin, L'oreal România, Luxoft, MPR Partners, Pernod Ricard, ROPEPCA, Sofidel, Timac Agro, Wipro, Forest Design, Holland Farming, Renania şi Yusen Logistics. AGERPRES/(AS – autor: Daniel Badea, editor: Oana Tilică, editor online: Gabriela Badea)
Acasă Stiri Nationale Mediu Peste 500.000 de puieţi plantaţi în acest an prin campania naţională de...
Peste 500.000 de puieţi plantaţi în acest an prin campania naţională de voluntariat ”Plantăm fapte bune în România”
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.