Uniunea Europeană va ţine cont de specificul energetic al fiecărei ţări, iar România va avea libertatea să aleagă cum va atinge ţintele de mediu până în 2030, a scris, vineri, ministrul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri, Virgil Popescu, pe pagina sa de Facebook. "În Consiliul European s-a ajuns la acordul privind reducerea emisiilor de dioxid de carbon cu minimum 55% până în 2030. Preşedintele României, Klaus Iohannis, a anunţat că România s-a asigurat ca interesele sale să fie acoperite, inclusiv prin menţinerea deciziei asupra mixului energetic naţional şi utilizarea gazului în procesul de tranziţie. Un alt aspect important este că Uniunea Europeană va ţine cont de specificul energetic al fiecărei ţări, iar România va avea libertatea să aleagă cum va atinge aceste ţinte de mediu", a subliniat Popescu pe reţeaua de socializare. El a precizat că România va avea la dispoziţie fonduri europene pentru a ajuta mai ales zonele miniere, dependente de cărbune, precum Valea Jiului, iar 30% din toate fondurile europene în următorii 7 ani vor fi folosite pentru proiecte care contribuie la reducerea emisiilor de carbon. "Obiectivul de reducere al emisiilor de carbon va fi atins de către statele UE în cel mai eficient mod posibil din punct de vedere al costurilor. Toate statele membre vor participa la acest efort, pe baza principiilor de echitate şi solidaritate, fără a lăsa pe nimeni în urmă. Noul obiectiv pentru 2030 trebuie atins într-un mod care să păstreze competitivitatea UE şi să ia în considerare diferitele puncte de plecare ale statelor membre şi circumstanţele naţionale specifice şi potenţialul de reducere a emisiilor. Consiliul European recunoaşte necesitatea de a asigura interconexiunile, securitatea energetică pentru toate statele membre, astfel încât energia să fie la un preţ accesibil pentru toţi cetăţenii şi pentru companii", a mai scris ministrul Economiei. Preşedintele Klaus Iohannis a participat, joi şi vineri, la Bruxelles, la reuniunea Consiliului European, principalele subiecte de pe agenda reuniunii vizând negocierile privind Cadrul Financiar Multianual 2021 – 2027 şi Planul european de redresare economică, dar şi agrearea unui nou obiectiv climatic pentru 2030. AGERPRES/(AS – autor: Mariana Nica, editor: Andreea Marinescu, editor online: Adrian Dădârlat)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern Ministrul Economiei: România va avea libertatea să aleagă cum va atinge ţintele...
Ministrul Economiei: România va avea libertatea să aleagă cum va atinge ţintele de mediu până în 2030
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.