Primarul municipiului Timişoara, Dominic Fritz, a anunţat, sâmbătă seara, că a cerut sprijinul Guvernului pentru asigurarea furnizării agentului termic către abonaţii sistemului centralizat de încălzire, în această iarnă, care riscă să rămână fără acest serviciu din cauza datoriilor "istorice" şi a penalităţilor companiei COLTERM faţă de distribuitorii de combustibil. Fritz menţionează, într-o postare pe Facebook, că prefectul judeţului Timiş, Liliana Oneţ, a transmis, la rândul său, cererea primăriei pentru ca Executivul să elibereze banii necesari din fondul de rezervă al Guvernului în acest scop. "Trebuie să trecem iarna fără întreruperi de căldură şi apă caldă. De aceea am cerut şi sprijinul Guvernului, în urmă cu trei săptămâni, pentru COLTERM, deocamdată fără răspuns. Am reluat discuţiile la Bucureşti, în contextul negocierilor pentru noul guvern, la care particip în acest weekend. (…). Sunteţi 50.000 dintre voi conectaţi la COLTERM şi aproape toate instituţiile din oraş, inclusiv spitalele din prima linie COVID-19. Alţii nu sunt clienţi, dar o bună parte din contribuţiile lor la buget local se duc spre compania locală de termoficare. Nu mi-am dorit să aduc în discuţie 'greaua moştenire'. Realitatea este că din prima zi de primărie am plătit mai bine de 10% din încasări către COLTERM pentru plata unor datorii uriaşe, penalităţi, facturi la zi ori în avans pentru gaz şi cărbune. Totul ca să nu se oprească căldura şi apa caldă", afirmă Dominic Fritz. Edilul precizează că, doar anul acesta, Primăria Timişoara a plătit 82 de milioane lei pentru COLTERM, în timp ce dotările şi echipamentele pentru spitalele timişorene au costat 35 de milioane de lei în 2020. Cu cele 82 de milioane de lei, susţine Fritz, s-ar fi putut dubla volumul de achiziţii de dotări şi echipamente pentru spitale sau s-ar fi putut construi o sală polivalentă cu 5.000 de locuri ori 20.000 metri pătraţi de locuinţe pentru Timişoara. "Puteam moderniza complet fie Josefin, fie Fabric, zona istorică. Dar nu vom putea folosi aceşti bani pentru comunitate nici în 2021, din cauza datoriilor istorice ale COLTERM. Adevărul este că gaura neagră COLTERM a fost lăsat să crească de mult prea mult timp. Această situaţie nu mai poate continua. Am început discuţii care se află într-un stadiu avansat cu Banca Mondială, cu furnizorii şi creditorii COLTERM, cu ANAF şi cu mai mulţi specialişti financiari pentru redresarea companiei, atât pe termen scurt cât şi pe termen lung. Avem soluţii şi ele pot fi puse în aplicare dacă există bună-credinţă la Guvern şi în rândul consilierilor locali ai Timişoarei, care sunt şi membri în Adunarea Generală a COLTERM. Bună-credinţă şi capacitatea de a privi o problemă nu din perspectiva partidului, ci a interesului public. Politizarea problemei COLTERM nu face decât rău timişorenilor", menţionează Dominic Fritz. AGERPES/(AS – autor: Otilia Halunga, editor: Oana Popescu, editor online: Alexandru Cojocaru)
Acasă Stiri Nationale Administratie Timiş: Dominic Fritz a cerut sprijinul Guvernului pentru încălzirea abonaţilor COLTERM în...
Timiş: Dominic Fritz a cerut sprijinul Guvernului pentru încălzirea abonaţilor COLTERM în această iarnă
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.