Chindia Târgovişte a terminat la egalitate cu FC Viitorul Constanţa, 1-1 (0-1), sâmbătă seara, pe teren propriu, la Giurgiu, într-un meci din etapa a 13-a a Ligii I de fotbal. Viitorul, la primul meci al lui Mircea Rednic pe banca tehnică, a deschis scorul prin Gabriel Iancu (14), cu un şut deviat. Echipa constănţeană a rămas în zece oameni din min. 36, când portarul Valentin Cojocaru a fost driblat de Daniel Popa, scăpat pe contraatac, şi a ales să îl placheze, primind cartonaşul roşu. Chindia a pus stăpânire pe joc în repriza secundă şi a reuşit egalarea în min. 63, prin Daniel Florea. Echipa pregătită de Emil Săndoi a trecut pe lângă golul victoriei în min. 88, când Marius Martac a reluat în bară din doar câţiva metri, cu poarta goală. Chindia se află la al treilea meci consecutiv fără victorie, un eşec şi două egaluri. Viitorul venea după o înfrângere cu Academica Clinceni (0-1), meciul cu FC Hermannstadt fiind amânat. AFC Chindia Târgovişte – FC Viitorul Constanţa 1-1 (0-1), Stadion ''Marin Anastastovici'' – Giurgiu Au marcat: Daniel Florea (63), respectiv Gabriel Iancu (14). Cartonaş roşu: Valentin Cojocaru (FC Viitorul, 36). Arbitru: Horia Gabriel Mladinovici (Bucureşti); arbitri asistenţi: Vladimir Urzică (Piatra Neamţ), Alexandru Vodă (Alba Iulia); arbitru de rezervă: Ionuţ Coza (Cernica/Ilfov) Observatori: Andrei Ioniţă (Bucureşti) – CCA, Imilian Şerbănică (Bragadiru) – LPF AGERPRES (AS-editor: Mihai Ţenea, editor online: Alexandru Cojocaru) Sursa foto: (c) Viitorul FC/facebook
Fotbal – Liga I: Chindia Târgovişte – FC Viitorul 1-1
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.