Jurnalistul şi caricaturistul Octavian Andronic (Ando) a încetat din viaţă, anunţă familia gazetarului, într-o postare pe Facebook. "Cu deosebită durere în suflet anunţăm trecerea în nefiinţă a celui care a fost Octavian Andronic, jurnalist şi caricaturist de o inegalabilă valoare. Dragă ANDO, soţia Mariana, fiica Ana, cei apropiaţi şi toţi colaboratorii ce au avut onoarea să lucreze alături de tine de-a lungul deceniilor îţi vor simţi de-acum înainte lipsa! Dumnezeu să te odihnească în pace!", se arată în mesaj. Jurnalistul, graficianul şi caricaturistul Octavian Andronic (Ando) s-a născut pe 2 mai 1946, la Sânnicolau-Mare, judeţul Timiş. A absolvit Facultatea de Filologie a Universităţii Bucureşti în anul 1969. În acelaşi an a debutat în presă lucrând, timp de două decenii, ca reporter la "Informaţia Bucureştiului". Pe 22 decembrie 1989 a fondat ziarul "Libertatea", al cărui redactor şef şi director a fost până în 1997, când a devenit, timp de un an, director mass-media la Grupul Ringier România. Între 1998-1999 a condus "Informaţia de prânz" a Grupului Media PRO. În iunie 1999 a fondat agenţia media "Amos News" – Informatia.ro, al cărei director general a fost. Timp de un an a fost director general adjunct al postului Tele 7abc (2000-2001), iar pe 1 martie 2006 a preluat conducerea ziarului "Cronica Română", ca director executiv. În septembrie 2006, ziaristul a fost îndepărtat de la conducerea cotidianului, fiind repus în funcţie de instanţa de judecată în februarie 2007. În domeniul caricaturii s-a afirmat din anii studenţiei, debutând la "Viaţa studenţească". A publicat caricatură în diferite gazete şi reviste, semnând cu pseudonimul Ando. Octavian Andronic este iniţiatorul (1998) procedeului computerizat de realizare a caricaturii animate – "videocartoon", difuzat la ProTV ("O propoziţie pe zi"), Prima TV ("ANDOgrafia zilei"), Tele 7abc ("Telecaricatura zilei"), B1 TV ("ANDOgrafia zilei") şi TVR ("Retrospectiva Săptămânii"). A fost realizator de talk-show-uri şi emisiuni la posturile de televiziune Antena 1 (1995-1997), Pro TV (1997-1999), TVR (1999-2000), Prima TV (2000) şi Tele7abc (2000-2001), printre care: "Cu cărţile pe masă", "Punctul pe "', "O (pro)poziţie pe zi", "La ordinea zilei", "Turneul Candidaţilor", ş.a. A publicat volumele "Turneul candidaţilor la Primăria Capitalei-1996" (2000); "Turneul Candidaţilor la Preşedinţie – 1996" (2000), "Schimbarea schimbărilor" (2001), "Dicţionarul politic: B de la Băsescu" (2009), "Dicţionar politic: I de la Iliescu" (2010), "Dicţionar politic: N de la Năstase" (2010), "Cronologie comentată: Anul 2000" (2010) şi "Andografia 2010" (2011). A fost consul onorific al Republicii Uruguay în România (1992-2009), vicepreşedinte al Uniunii Ziariştilor Profesionişti din România (1995-1997) şi preşedinte al Fundaţiei AlegRO (2000). Din mai 2000 a fost editorul primului "ziar electronic" de autor, "Ziarul Personal". În 2013, pe 7 februarie, şi-a lansat cel de-al treilea volum al "Cronologiei comentate a mileniului 3: anul 2002. Capitalismul de cumetrie", prefaţa fiind semnată de fostul preşedinte al României, Ion Iliescu. AGERPRES/(AS – autor: Daniel Popescu, editor: Oana Popescu, editor online: Ada Vîlceanu) Citiţi şi: Jurnalistul şi caricaturistul Octavian Andronic a încetat din viaţă (fişă biografică)
A murit jurnalistul şi caricaturistul Octavian Andronic
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.