Lungmetrajul de animaţie "The Croods: A New Age" s-a menţinut pentru al treilea weekend consecutiv pe primul loc în box-office-ul nord-american, cu încasări de 3 milioane de dolari obţinute din 2.115 cinematografe, potrivit cifrelor comunicate de compania Comscore, informează Xinhua. În total, acest film de aventuri şi comedie a vândut bilete în valoare de 24,2 milioane de dolari în America de Nord din momentul lansării sale şi până duminică. Niciun film nu a fost lansat de un studio major de la Hollywood pe durata weekendului trecut, într-o perioadă în care, din cauza pandemiei de COVID-19, doar 36% dintre cinematografele din America de Nord sunt deschise. Acest film, ce marchează debutul în lungmetraj al regizorului Joel Crawford, a avut un buget de producţie de 65 de milioane de dolari şi beneficiază de colaborarea unor actori celebri pentru asigurarea vocilor personajelor sale, precum Nicolas Cage, Catherine Keener, Emma Stone şi Ryan Reynolds. Pelicula, o continuare a filmului "The Croods" din 2013, prezintă povestea familiei preistorice Crood, aflată în căutarea unui loc mai sigur în care doreşte să se stabilească şi ai cărei membri se întâlnesc cu cei ai unei alte familii, care este mult mai bine plasată pe scara evoluţiei sociale. Pe parcursul weekendului trecut, filmul "The Croods: A New Age" a obţinut încasări de 8,43 de milioane de dolari în 12 pieţe internaţionale, iar box-office-ul său global a ajuns la 76,3 milioane de dolari. Filmul "Half Brothers", o comedie lansată de Focus Features, s-a menţinut pe locul al doilea în box-office-ul nord-american, cu încasări de 490.000 de dolari obţinute din 1.386 de cinematografe, iar box-office-ul său nord-american a ajuns la 1,3 milioane de dolari. Regizat de Luke Greenfield şi avându-i în rolurile principale pe Luis Gerardo Mendez, Connor Del Rio, Jose Zuniga şi Vincent Spano, filmul spune povestea personajului Renato, directorul mexican al unei companii de aviaţie, care este extrem de şocat atunci când află că are un frate vitreg, nonconformistul Asher. Cei doi fraţi vitregi, cu personalităţi extrem de diferite, pornesc împreună într-o călătorie forţată de starea de sănătate precară a tatălui lor şi refac acelaşi traseu ce a fost urmat de părintele lor atunci când a imigrat din Mexic în Statele Unite. Comedia cu accente horror "Freaky", produsă de Universal Pictures şi Blumhouse Productions, a rămas pe poziţia a treia, cu încasări de 315.000 de dolari din 1.235 de cinematografe, în cel de-al cincilea weekend de proiecţii. Până în prezent, pelicula a obţinut încasări de 8,2 milioane de dolari în America de Nord. Regizat de Christopher Landon şi avându-i în rolurile principale pe actorii Vince Vaughn şi Kathryn Newton, acest film, realizat cu un buget de producţie de doar 6 milioane de dolari, spune povestea unei adolescente de 17 ani care face fără voia ei schimb de trupuri cu un criminal în serie şi care se înscrie apoi într-o veritabilă cursă contra cronometru pentru a anula acel blestem. Comedia "The War with Granpa", produsă de 101 Studios, a urcat o poziţie până pe locul al patrulea, cu încasări de 266.000 de dolari obţinute din 1.080 de cinematografe în cel de-al 10-lea weekend al său de proiecţii. Box-office-ul nord-american al acestei pelicule a ajuns la 17,9 milioane de dolari. Regizat de Tim Hill şi bazându-se pe romanul omonim scris de autorul de cărţi pentru copii Robert Kimmel Smith, acest film îl are ca protagonist pe actorul Robert De Niro, care are în palmares două premii Oscar. Intriga prezintă povestea unui elev din clasa a VI-a care depune mari eforturi pentru a-şi recâştiga dormitorul, după ce bunicul lui s-a mutat în locuinţa familiei sale. "All My Life", o dramă romantică produsă de Universal, a pierdut o poziţie şi a coborât pe locul al cincilea, cu încasări de 215.000 de dolari din 965 de cinematografe în cel de-al doilea weekend de proiecţii. Box-office-ul său din America de Nord a ajuns la 696.000 de dolari. Regizată de Marc Meyers şi cu Jessica Rothe, Harry Shum Jr. şi Kyle Allen în rolurile principale, pelicula se inspiră dintr-o întâmplare reală, prezentând povestea unui cuplu de tineri care se grăbesc să îşi organizeze nunta, după ce unul dintre ei este diagnosticat cu cancer hepatic. AGERPRES/(AS – autor: Florin Bădescu, editor: Codruţ Bălu, editor online: Anda Badea)
Acasă Stiri Internationale Life VIDEO ”The Croods: A New Age”, pe primul loc în box-office-ul american,...
VIDEO ”The Croods: A New Age”, pe primul loc în box-office-ul american, pentru al treilea weekend consecutiv
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.