Numărul persoanelor incluse în schema "Kurzarbeit" (program de lucru redus) ar urma să crească în Germania, după restricţiile severe ce vor fi impuse de miercuri, 16 decembrie, până pe 10 ianuarie, a avertizat luni ministrul german al Economiei, Peter Altmaier, transmite Reuters. Cancelarul Angela Merkel, duminică, a anunţat că toate magazinele neesenţiale, precum şi şcolile şi creşele vor fi închise, în încercarea de a opri al doilea val al pandemiei de coronavirus. Într-o rezoluţie adoptată de statul federal şi de cele 16 landuri, angajatorilor li se cere să privilegieze pe cât posibil telemunca sau concediile pentru angajaţi timp de trei săptămâni şi jumătate, pentru a pune în aplicare în toată ţara principiul "stăm acasă". Carantina parţială din 2 noiembrie, care a determinat închiderea barurilor, restaurantelor şi facilităţilor de petrecere a timpului liber, dar a păstrat deschise magazinele şi şcolile, nu a afectat încă negativ piaţa forţei de muncă. Totuşi, sporirea semnificativă a solicitărilor pentru schemele de program de lucru redus indică o creştere a numărului persoanelor care lucrează mai puţine ore, a informat Ministerul Economiei de la Berlin. Oficiul Federal pentru Muncă a informat recent că numărul persoanelor incluse în schema "Kurzarbeit" – program de lucru redus – a scăzut la 4,58 milioane în august, de la nivelul de vârf de aproape şase milioane în aprilie, în perioada de vârf a crizei. De asemenea, analiştii se aşteaptă la majorarea ratei şomajului în următoarele luni, în urma noilor restricţii introduse după creşterea numărului de noi cazuri de coronavirus. Luni, Institutul economic IAB a estimat că fiecare săptămână de carantină ar putea şterge 3,5 miliarde de euro din PIB-ul Germaniei. Analistul IAB, Enzo Weber, a subliniat însă că iminenta aprobare a vaccinului pentru COVID le semnalează angajatorilor că se întrevede sfârşitul crizei. "De aceea, multe companii îşi vor păstra angajaţii", a spus Enzo Weber. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică, editor online: Simona Aruştei)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Germania: Ministerul Economiei se aşteaptă la o creştere a numărului persoanelor incluse...
Germania: Ministerul Economiei se aşteaptă la o creştere a numărului persoanelor incluse în schema “Kurzarbeit”
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.