Giganţii din domeniul tehnologiei, care controlează accesul şi datele la propriile platforme, ar putea fi amendaţi cu până la 10% din cifra lor anuală de afaceri, pentru încălcarea reglementărilor menite să le reducă din putere, au declarat, pentru Reuters, surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul. Reglementările propuse, care ar urma să fie anunţate marţi de comisarul responsabil cu o Europă pregătită pentru era digitală, Margrethe Vestager, şi de comisarul european pentru piaţa internă, Thierry Breton, vor afecta probabil Amazon.com, Apple, Facebook şi Google, subsidiara Alphabet. Reglementările, cunoscute ca Legea Serviciilor Digitale (DSA), sunt menite să stabilească principiile de bază pentru schimbul de date şi pentru modul de operare al pieţelor digitale. Pentru giganţii din domeniul tehnologiei este prezentată o listă cu ce au voie şi cu ce nu au voie să facă pentru a asigura un mediu concurenţial echitabil pentru rivali şi utilizatori. Conform surselor, companiilor cu poziţie dominantă pe piaţă li s-ar putea cere să împartă anumite tipuri de date cu rivalii şi autorităţile de reglementare, în timp ce practicile acestor companii de favorizare a propriilor lor servicii ar putea fi interzise. Criteriile pentru stabilirea companiilor cu poziţie dominantă pe piaţă vor fi probabil numărul de utilizatori, fie utilizatori individuali sau utilizatori din mediul de afaceri la nivel european, prezenţa firmei în cel puţin două sectoare de afaceri şi veniturile, au mai spus sursele citate. Acestea au adăugat că, până marţi, reglementările pot fi modificate, ele trebuind să fie sprijinite de statele membre UE şi de Parlamentul European. Prima dată Bloomberg a anunţat că giganţii din domeniul tehnologiei ar putea fi amendaţi cu până la 10% din cifra lor anuală de afaceri. Franţa şi Olanda au cerut recent crearea unei autorităţi la nivelul UE pentru a reglementa marile companii de tehnologie, cum ar fi Google şi Facebook, a căror dominaţie le dă puterea de a avea statutul de "gardieni" ai internetului. Într-o declaraţie comună, secretarul de stat pentru domeniul digital, Cedric O (Franţa), şi omologul său din Olanda, Mona Keijzer, au susţinut că o astfel de autoritate ar trebui să împiedice marile platforme de tehnologie să blocheze accesul la serviciile lor "dacă nu au o justificare determinată de motive obiective". "Aceste platforme pot obstrucţiona intrarea noilor companii şi pot limita libertatea de alegere a consumatorilor şi antreprenorilor", a afirmat Keijzer. La rândul său, Cedric O a declarat: "Ambiţia noastră comună este să elaborăm un cadru pentru a analiza zona de acţiune a unor astfel de companii asupra economiei UE şi pentru a reuşi să le facem mai deschise". Puterea unor giganţi digitali, cum ar fi Google şi Amazon, care găzduiesc alte afaceri pe platformele lor, a fost una dintre problemele discutate recent la o reuniune online a miniştrilor UE din domeniul digital şi al telecomunicaţiilor. Ministrul german al Economiei, Peter Altmaier, care a prezidat reuniunea, a informat că s-a discutat şi despre reglementările propuse pentru inteligenţa artificială şi a fost dată publicităţii o declaraţie de sprijinire a Federaţiei europene de cloud, care dezvoltă proiecte menite să reducă dependenţa regiunii de companiile dominante de cloud computing din SUA. Şi publicaţia britanică Financial Times a anunţat că autorităţile de reglementare ale UE întocmesc o "listă neagră" cu până la 20 de companii mari de internet, care ar putea include Facebook, Apple, Amazon şi Alphabet, care se vor confrunta cu noi reglementări, mai dure, menite să reducă puterea lor pe piaţă. Marile platforme de tehnologie vor trebui să îndeplinească reglementări mai dure decât concurenţii lor mai mici, susţine FT, citând surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul. Noile reguli vor forţa companiile să facă schimburi de date cu rivalele şi să fie mai transparente cu privire la modul în care îşi adună informaţiile. Lista va fi realizată pe baza unor parametri, cum ar fi cota de piaţă şi numărul de utilizatori, dar criteriile precise încă se discută, conform Financial Times. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică, editor online: Simona Aruştei)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Reuters: Giganţii din domeniul tehnologiei ar putea fi amendaţi cu până la...
Reuters: Giganţii din domeniul tehnologiei ar putea fi amendaţi cu până la 10% din cifra lor anuală de afaceri
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.