Poliţia de Frontieră a achiziţionat 3.295 de camere portabile, pentru a fi utilizate în cadrul activităţilor supraveghere şi control de la graniţă. "Echipamentele sunt destinate documentării activităţii operative, sancţionării oricărei încălcări a regimului juridic a frontierei de stat, dar şi pentru a descuraja faptele de ultraj la adresa poliţiştilor de frontieră, respectiv de protecţie a persoanelor care fac obiectul verificărilor şi cercetărilor", informează un comunicat al Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră (IGPF) transmis, luni, AGERPRES. Camerele portabile vor fi folosite atât de către poliţiştii care îşi desfăşoară activitatea la controlul de frontieră în punctele de trecere aeroportuare, rutiere, feroviare şi portuare, cât şi de către cei care supraveghează frontiera de stat. Conform IGPF, camerele Motorola VB400 se poartă pe corp, sunt uşoare, robuste şi au până la 12 ore de autonomie. Cu un obiectiv grandangular HD 1080p complet, ele surprind cu exactitate punctul de vedere al purtătorului pentru a oferi transparenţă. Proiectul "Înregistrator audio-video portabil de tip Body Worn Camera" este finanţat din fonduri de la bugetul de stat, are o valoarea totală de 4.447.195,60 fără TVA, iar procedura de achiziţie a fost licitaţia publică deschisă, cu publicare în Sistemul Electronic al Achiziţiilor Publice. Obiectivul principal al proiectului este îmbunătăţirea calităţii serviciului prestat de Poliţia de Frontieră, asigurarea transparenţei în interacţiunea dintre poliţistul de frontieră şi participantul la traficul transfrontalier, echipamentele putând fi utilizate în regim 24/7, a explicat IGPF. "În urma analizei efectuate de către structurile operative şi logistice de la nivelul Poliţiei de Frontieră a rezultat necesitatea completării dotării actuale a structurilor operative teritoriale cu echipamente portabile care vor sprijini activitatea poliţiştilor de frontieră prin înregistrarea audio-video a modului de derulare a misiunilor specifice ale acestora în desfăşurarea activităţii de supraveghere şi control a trecerii frontierei de stat", arată sursa citată. AGERPRES/(AS – autor: Daniel Alexandru Florea, editor: Claudia Stănescu, editor online: Adrian Dãdârlat) Sursa foto: politiadefrontiera.ro
IGPF: Camere portabile pentru misiunile de supraveghere şi control la frontieră
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.