Spread-ul dintre obligaţiunile suverane ale României pe 10 ani, denominate în euro, şi cele similare ale Germaniei s-a redus, ceea ce poate fi interpretat şi ca o îmbunătăţire a încrederii investitorilor în ratingul de ţară al României, arată cel mai recent raport privind tendinţele şi riscurile pe pieţele financiare locale şi internaţionale elaborat de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF). Totodată, cotaţiile CDS (Credit Default Swap) aferente obligaţiunilor emise de România (în USD, cu maturitate la 5 ani) se situează în jurul nivelului de 119 puncte, în scădere cu aproximativ 29% faţă de ultimul maxim. Variaţiile CDS sunt influenţate de variaţia randamentelor titlurilor de stat cu aceeaşi maturitate. "European Systemic Risk Board (ESRB) a decis să revizuiască, în contextul reducerii incertitudinilor legate de perspectivele macroeconomice şi al păstrării rezilienţei sistemului financiar în ultima perioadă, recomandarea privind restricţionarea distribuirilor de dividende, răscumpărărilor de acţiuni şi plăţilor remuneraţiilor variabile", se menţionează în raportul dat joi publicităţii. Astfel, entităţile din pieţele financiare vor avea posibilitatea să efectueze astfel de operaţiuni, în anumite condiţii. ESRB recomandă autorităţilor de supraveghere să solicite băncilor, firmelor de investiţii şi societăţilor de asigurări să se abţină de la distribuiri care reduc cantitatea sau calitatea fondurilor proprii, mai puţin atunci când aceste instituţii sunt prudente în realizarea distribuirilor, iar reducerea fondurilor proprii nu depăşeşte pragul conservativ stabilit de autoritatea competentă. "Pragul conservativ trebuie calibrat luând în considerare: nevoia instituţiilor financiare de a menţine un nivel ridicat de capital; nevoia de a se asigura că nivelul general al distribuirilor este mai mic decât în anii anteriori crizei COVID-19; particularităţile fiecărui sector", se mai precizează în raport. Autoritatea de Supraveghere Financiară este autoritatea naţională, înfiinţată în anul 2013 prin OUG 93/2012 aprobată prin Legea 113/2013, pentru reglementarea şi supravegherea pieţelor asigurărilor, a pensiilor private, precum şi a pieţei de capital. AGERPRES/(AS – autor: Nicoleta Bănciulea, editor: Oana Tilică, editor online: Irina Giurgiu)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern ASF: Ratingul de ţară al României câştigă încrederea investitorilor
ASF: Ratingul de ţară al României câştigă încrederea investitorilor
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.