Programul Operaţional Competitivitate are o rată de absorbţie destul de mică, a afirmat joi ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Cristian Ghinea, menţionând că sunt probleme la partea de digitalizare. Foto: (c) SILVIU MATEI / AGERPRES FOTO "PNRR-ul (Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă) schimbă puţin viaţa. Termen lung nu mai vorbim de şapte ani, vorbim de trei ani. Deci, practic, ce punem acum pe roate va trebui să funcţioneze în următorii trei ani. Apoi, m-aş uita puţin la partea de digitalizare. Am văzut că Programul Operaţional Competitivitate are o rată de absorbţie destul de mică. Sunt probleme acolo, la partea de digitalizare. Aş vrea să văd exact care sunt problemele, de ce s-a rămas în urmă şi să dăm foarte repede drumul la proiecte. Cred că ar trebui să ne orientăm şi spre zona privată. Aşa cum a fost gândit acum programul este aproape exclusiv pentru stat. Cred că privaţii pot să facă digitalizare mai bine şi mai rapid în România", a menţionat Ghinea, la preluarea mandatului, întrebat fiind care sunt priorităţile pe termen scurt. Foto: (c) SILVIU MATEI / AGERPRES FOTO Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene a mai spus că trebuie refăcut documentul potrivit celor agreate în Coaliţie, în Programul de guvernare. "Trebuie să refacem documentul potrivit celor agreate în Coaliţie, în Programul de guvernare şi, evident, lansarea Programelor Operaţionale. Cum am spus şi la audierea din Parlament, în primăvara asta se decid toate. Practic, este o aliniere perfectă în care trebuie să dăm drumul la tot. Altfel, gânduri bune, sunt foarte mulţi colegi din 2016 care mi-au transmis gânduri bune aseară. Am tot răspuns la mesaje, deci un sentiment bun de energie", a adăugat Cristian Ghinea. AGERPRES/(AS – autor: Nicoleta Bănciulea, editor: Nicoleta Gherasi, editor online: Irina Giurgiu) Citeşte şi: * VIDEO Membrii Guvernului Cîţu au depus jurământul de învestitură * LIVE UPDATE VIDEO Plen reunit al Parlamentului pentru învestirea Guvernului Florin Cîţu * LIVE UPDATE Miercuri – proceduri de învestitură pentru guvernul condus de premierul desemnat Florin Cîţu * Cristian Ghinea, propus ministru al Investiţiilor şi Proiectelor Europene (fişă biografică)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern Ghinea: Programul Operaţional Competitivitate are o rată de absorbţie destul de mică;...
Ghinea: Programul Operaţional Competitivitate are o rată de absorbţie destul de mică; sunt probleme la partea de digitalizare
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.