Prim-ministrul Florin Cîţu, prezent joi la Ministerul Finanţelor, cu ocazia preluării portofoliului de către Alexandru Nazare, a declarat că predă mandatul "unui profesionist", exprimându-şi convingerea că acesta va continua proiectele începute. "Sunt sigur că va continua ce am început în acest an, în special proiecte de digitalizare a ANAF şi Ministerului de Finanţe. Sunt multe de făcut. Sper ca anul acesta să introducem e-Facturare. Aşa cum am spus, asta înseamnă venituri la buget de aproape două puncte procentuale, cam 20 de miliarde de lei în plus pentru anul viitor. Sper să terminăm anul acesta cu e-Facturare şi cu fişierul electronic. În rest, amândoi am vorbit despre buget. Urmează bugetul şi ne-am uitat puţin pe execuţia pe care o avem şi mai ales pe proiectele de investiţii care au fost bugetate anul acesta şi care – unele dintre ele au fost bugetate doar să fie acolo, altele au fost şi executate. Aşa că, pentru anul viitor, aşa cum am spus, fiecare minister va avea obiective clare, care vor fi monitorizate trimestrial şi vom vedea execuţia bugetară lunară", a spus Cîţu. Foto: (c) RADU TUTA / AGERPRES FOTO El a menţionat că a discutat cu Nazare şi despre o serie de măsuri care urmează să fie prelungite, care vor intra luni în transparenţă decizională, pentru a fi introduse pe ordinea de zi a următoarei şedinţe de guvern. De asemenea, săptămâna viitoare, noul ministru de Finanţe, Alexandru Nazare, va prezenta execuţia bugetară pe 11 luni. "Ştiţi foarte bine, am prezentat: cheltuielile pe investiţii sunt în continuare foarte bune, încasările – bune. Deficitul a crescut în parametrii estimaţi", a subliniat Florin Cîţu. AGERPRES/(A – autor: Irinela Vişan, editor: Andreea Rotaru, editor online: Gabriela Badea) Mai multe fotografii pe AGERPRES FOTO Citeşte şi: * VIDEO Membrii Guvernului Cîţu au depus jurământul de învestitură * LIVE UPDATE VIDEO Plen reunit al Parlamentului pentru învestirea Guvernului Florin Cîţu * LIVE UPDATE Miercuri – proceduri de învestitură pentru guvernul condus de premierul desemnat Florin Cîţu * Alexandru Nazare, propus pentru funcţia de ministru al Finanţelor Publice (fişă biografică)
VIDEO Florin Cîţu: Am predat mandatul unui profesionist; sunt sigur că Nazare va continua ce am început în acest an
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.