Peste 4.000 de operatori economici au fost verificaţi, în ultimele 24 de ore, cu privire la respectarea măsurilor de protecţie sanitară în contextul pandemiei de COVID-19, a anunţat, luni, purtătorul de cuvânt al MAI, Monica Dajbog. "În ultimele 24 de ore, angajaţii MAI, împreună cu colegi de la alte instituţii, au desfăşurat 1.254 de acţiuni punctuale de control în cadrul eforturilor de a proteja sănătatea cetăţenilor în actualul context epidemiologic. Controalele pentru verificarea respectării măsurilor de protecţie sanitară au vizat peste 70.000 de persoane, 4.100 de operatori economici şi 172 operatori transport persoane. În plus, s-au efectuat verificări la 9.000 de obiective de interes, dintre care 3.200 de unităţi de alimentaţie", a declarat Dajbog, la sediul MAI. Potrivit acesteia, au fost identificate 3.656 de persoane care nu purtau masca de protecţie, 820 care nu au respectat restricţiile de circulaţie şi 18 care nu au respectat măsurile privind carantina sau izolarea. În total, a spus Dajbog, s-au aplicat 4.677 de sancţiuni contravenţionale în valoare de peste 1 milion de lei şi au fost întocmite patru dosare penale pentru zădărnicirea combaterii bolilor. AGERPRES/(AS – autor: Mihai Stoica, editor: Mihai Simionescu, editor online: Simona Aruştei) Citeşte şi: * Dajbog (MAI): Infracţiunile cu violenţă au scăzut cu 40% în perioada Crăciunului, faţă de acelaşi interval al anului trecut
Acasă Stiri Nationale Politic VIDEO Dajbog (MAI): Peste 4.000 de operatori economici, verificaţi în ultimele 24...
VIDEO Dajbog (MAI): Peste 4.000 de operatori economici, verificaţi în ultimele 24 de ore – amenzi de peste 1 milion de lei
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.