Comisia Europeană consideră că sprijinul de 73,02 milioane de euro acordat de autorităţile italiene operatorului aerian Alitalia este în linie cu reglementările UE privind ajutorul de stat, transmite Reuters. Măsura este menită să compenseze pagubele suferite pe 19 rute de compania aeriană în urma pandemiei de coronavirus (COVID-19), în perioada 16 iunie – 31 octombrie 2020, a apreciat marţi Executivul comunitar. "În urma analizei cantitative, transmisă de autorităţile italiene, s-au identificat pagubele provocate de măsurile de izolare impuse pentru a stopa răspândirea pandemiei şi, prin urmare, compensaţiile nu depăşesc ceea ce este necesar pentru remedierea prejudiciului pe acele rute", a afirmat Margrethe Vestager, comisarul european pentru concurenţă. În septembrie, Comisia Europeană a dat undă verde sprijinului de stat de 199,45 milioane de euro acordat operatorului aerian italian. Alitalia, pe care autorităţile de la Roma vor să o renaţionalizeze, este subiectul a două investigaţii ale Executivului comunitar pentru împrumuturile de 1,3 miliarde de euro obţinute de compania aeriană în 2017 şi în 2019. "Investigaţiile noastre privind sprijinul anterior de care a beneficiat Alitalia sunt în derulare şi suntem în contact cu autorităţile de la Roma privind planurile lor şi respectarea reglementărilor UE", a declarat Margrethe Vestager. Alitalia este o companie majoră care operează în Italia cu o flotă de aproape 100 de avioane. În 2019, compania a deservit sute de destinaţii din întreaga lume, transportând aproximativ 20 de milioane de pasageri de la hubul său principal din Roma şi de la alte aeroporturi din Italia. De la începutul pandemiei, Alitalia a înregistrat un declin semnificativ al serviciilor sale, ceea ce a avut ca rezultat pierderi operaţionale. În 2017, Alitalia a fost plasată sub administrare specială, după ce salariaţii au respins un plan de restructurare ce viza reducerea efectivelor şi a salariilor. Compania supravieţuieşte datorită creditelor acordate de statul italian. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică, editor online: Simona Aruştei)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Comisia Europeană aprobă ajutorul de 73 milioane de euro acordat de autorităţile...
Comisia Europeană aprobă ajutorul de 73 milioane de euro acordat de autorităţile italiene operatorului aerian Alitalia
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.