Contingentul de lucrători străini nou-admişi pe piaţa forţei de muncă va scădea în 2021 cu 5.000 de persoane, conform unui proiect de Hotărâre aprobat miercuri de Executiv. Astfel, proiectul de Hotărâre privind stabilirea contingentului de lucrători străini nou-admişi pe piaţa forţei de muncă în 2021 prevede un contingent de 25.000 de lucrători, faţă de 30.000 în acest an. "Decizia de reducere a contingentului pentru anul viitor a fost luată în baza ultimelor date transmise de către Inspectoratul General pentru Imigrări (IGI), care au indicat o scădere a numărului de avize de angajare/detaşare emise pentru cetăţeni străini în primele 10 luni ale acestui an. Astfel, dacă în perioada 01.01 – 30.10.2019 IGI a emis 23.526 de avize de angajare/detaşare, până în luna octombrie a anului curent numărul documentelor emise în acest scop a scăzut cu aproape 6.000, fiind eliberate în total 17.578 de avize", se menţionează într-un comunicat al Ministerului Muncii remis AGERPRES. Un alt motiv care a stat la baza deciziei de reducere a contingentului de lucrători străini nou-admişi a fost faptul că, începând din acest an, angajatorii sunt exceptaţi de la obligaţia obţinerii avizului de angajare în cazul angajării cetăţenilor din Republica Moldova, Ucraina şi Republica Serbia, cu contract individual de muncă cu normă întreagă, pe o perioadă de maximum nouă luni într-un an calendaristic. De asemenea, măsura adoptată de Guvern a avut în vedere şi datele comunicate de Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM), care arată faptul că, în perioada ianuarie – august 2020, numărul total de locuri muncă vacante a fost în scădere cu 20,9% faţă de perioada similară din anul 2019, respectiv de 267.106 de locuri de muncă vacante declarate de angajatori faţă de 337.232 declarate anul trecut. Contingentul de lucrători străini nou-admişi pe piaţa forţei de muncă se stabileşte anual prin hotărâre a Guvernului, la propunerea Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale. AGERPRES/(AS – autor: Nicoleta Gherasi, editor: Oana Tilică, editor online: Ada Vîlceanu)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern Ministerul Muncii: 25.000 de lucrători străini nou-admişi pe piaţa forţei de muncă...
Ministerul Muncii: 25.000 de lucrători străini nou-admişi pe piaţa forţei de muncă în 2021
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.