Achiziţiile şi fuziunile (M&A) pe plan global s-au situat în 2020 la cel mai scăzut nivel din ultimii trei ani, deoarece companiile s-au confruntat cu criza financiară provocată de pandemia de coronavirus (COVID-19), arată datele publicate de compania de analiză a datelor Refinitiv, transmite Reuters. Valoarea M&A pe plan global a scăzut în 2019 cu 5%, la 3.600 de miliarde de dolari, cel mai redus nivel din 2017. Anul acesta au fost anunţate 48.226 de tranzacţii, faţă de 50.113 de tranzacţii anul trecut. După prăbuşirea din trimestrul doi din 2020, activitatea de achiziţii şi fuziuni s-a redresat, în special pe segmentul companiilor din domeniul tehnologiei, îngrijirii sănătăţii şi serviciilor financiare. Creşterile de pe pieţele bursiere şi accesul la finanţarea ieftină i-au făcut pe directori încrezători în realizarea tranzacţiilor. Opt dintre cele mai mari tranzacţii ale anului au fost anunţate în semestrul doi din 2020. În noiembrie, agenţia de evaluare financiară S&P Global Inc a anunţat achiziţionarea firmei britanice IHS Markit Ltd pentru aproximativ 44 miliarde de dolari, într-o tranzacţie care va combina doi furnizori majori de date. În decembrie, compania britanică AstraZeneca a acceptat să cumpere producătorul american de medicamente Alexion Pharmaceuticals cu 39 de miliarde de dolari, printr-o tranzacţie mixtă, numerar şi acţiuni, în scopul de a-şi consolida poziţia în domeniul imunologiei şi bolilor rare. Redresarea activităţii de achiziţii şi fuziuni ar urma să continue în 2021, apreciază analiştii. "Evoluţiile pe plan global încă sunt volatile, dar există speranţe că vor urma achiziţii masive", a declarat Stephan Feldgoise, responsabil pentru M&A la Goldman Sachs Group Inc. În SUA, volumul tranzacţiilor a scăzut cu 23% în acest an, până la 1.400 miliarde de dolari, în Europa valoarea achiziţiilor şi fuziunilor s-a situat la 989 de miliarde de dolari, în creştere cu 35% faţă de 2019, iar în regiunea Asia-Pacific s-a înregistrat un avans de 15%, la 872 miliarde de dolari. În Marea Britanie, cea mai activă piaţă de M&A din Europa, volumul tranzacţiilor a crescut cu 50% în acest an, până la 302 miliarde de dolari. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică, editor online: Gabriela Badea)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Valoarea achiziţiilor şi fuziunilor a scăzut la 3.600 de miliarde de dolari...
Valoarea achiziţiilor şi fuziunilor a scăzut la 3.600 de miliarde de dolari în 2020, cel mai redus nivel din 2017
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.