Municipiul Constanţa a ieşit din carantină vineri seara, de la ora 20.00, revenindu-se la restricţiile specifice stării de alertă, a informat Instituţia Prefectului. Astfel, locuitorii oraşului, precum şi persoanele aflate în tranzit, nu vor mai fi nevoiţi să completeze declaraţii pe proprie răspundere privind deplasarea în intervalul orar 5.00 – 23.00. "După 42 de zile în care a fost sub carantină zonală, municipiul Constanţa revine la restricţiile specifice stării de alertă, actualizată prin Hotărâre de Guvern. (…) Cetăţenii municipiului, dar şi cei care tranzitează sau se află în Constanţa, nu vor mai fi nevoiţi să completeze declaraţii pe propria răspundere, în intervalul orar 05:00 – 23:00. Vor rămâne în vigoare restricţiile de circulaţie existente la nivelul întregului teritoriu naţional, în intervalul 23:00 – 05:00", reiese dintr-un comunicat de presă transmis de Prefectura Constanţa. Conform sursei citate, ieşirea municipiului Constanţa din carantină înseamnă şi ridicarea restricţiilor impuse pentru centrele comerciale. Începând cu 2 ianuarie, ele vor putea funcţiona şi în zilele de weekend şi sărbători legale. Programul de funcţionare se va încheia, cel mai târziu, la ora 21.00. Activitatea unităţilor de alimentaţie publică de tipul restaurantelor şi cafenelelor, în interiorul clădirilor, este interzisă. "Acestea îşi vor relua funcţionarea, dar doar pe terase, măsură care, de altfel, se aplică la nivelul întregului judeţ, întrucât recent a fost constatată oficial de CJSU rata de incidenţă de peste 3/1.000 locuitori pe judeţul Constanţa", se mai spune în comunicat. La data de 1 ianuarie, rata de infectare cu COVID-19, în municipiul Constanţa, este de 4,42 la mia de locuitori. "Rata a scăzut constant în ultimele săptămâni, cu precădere în ultimul ciclu de carantină propus de CJSU şi avizat de autorităţile centrale. Pe 20 noiembrie, ziua în care municipiul a intrat în carantină, rata de incidenţă era de 9,35. La începutul celui de-al doilea ciclu de carantină, pe 4 decembrie, rata de incidenţă a consemnat o creştere – 10,33. Iar pe data de 18 decembrie, când Constanţa a pornit în a treia etapă de carantină, rata înregistra un indice de 8,65", a informat Prefectura Constanţa. În judeţul Constanţa rata de incidenţă este de 2,89 la mia de locuitori. AGERPRES/(AS – autor: Nona Jalbă; editor: Karina Olteanu, editor online: Alexandru Cojocaru) Citiţi şi: Localităţile Corbeanca, Dobroeşti, Otopeni şi Popeşti-Leordeni – în carantină pentru încă 7 zile Comuna Mogoşoaia va ieşi din carantină sâmbătă, 2 ianuarie
Municipiul Constanţa a ieşit vineri seara din carantină
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.