Piaţa automobilelor electrice şi hibride a explodat în acest an în Uniunea Europeană, graţie stimulentelor guvernamentale, însă România se situează printre statele cu cea mai mică creştere a vânzărilor de automobile cu emisii zero sau reduse, arată datele publicate joi de Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), transmite DPA. În primele nouă luni ale acestui an, un număr de aproximativ 570.000 de autoturisme electrice şi hibride au fost vândute în UE, ceea ce înseamnă o creştere de 122% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Primele trei pieţe naţionale pentru vânzările de autoturisme electrice şi hibride au fost Germania, Franţa şi Suedia cu vânzări de aproximativ 204.500, 111.000 şi 56.500 de unităţi. În România, în primele nouă luni ale acestui an au fost vândute 1.398 de autoturisme electrice şi hibride, în creştere cu 39,9% în ritm anual. Singurele ţări din UE unde creşterea pieţei a fost mai mică decât în România sunt Olanda (16,3%), Cipru (22,2%) şi Portugalia (39,5%). În aceeaşi perioadă, vânzările de autoturisme cu motor pe benzină au scăzut cu 38% la nivelul UE până la 3,529 milioane de unităţi, iar cele cu motor diesel au scăzut cu 35% până la 2,03 milioane de unităţi. În România, vânzările de autoturisme cu motor pe benzină au scăzut cu 42,9% până la 47.690 de unităţi iar cele cu motor diesel au scăzut cu 30,4% până la 22.873 de unităţi. Potrivit datelor ACEA, în trimestrul al treilea aproximativ 75% dintre autoturismele vândute în UE au fost cu motor pe benzină sau diesel, comparativ cu 88,6% în perioada similară a anului trecut. În schimb, aproape o zecime (9,9%) dintre autoturismele vândute în UE în trimestrul al treilea au fost electrice şi hibride, comparativ cu 3% în aceeaşi perioadă a anului trecut. AGERPRES/ (AS-autor: Constantin Balaban, editor: Andreea Marinescu, editor online: Anda Badea)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern ACEA: România se află pe ultimele locuri în UE la creşterea vânzărilor...
ACEA: România se află pe ultimele locuri în UE la creşterea vânzărilor de automobile electrice şi hibride
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.