Autoritatea Electorală Permanentă (AEP) informează că au fost rambursate, marţi, partidelor politice parlamentare şi neparlamentare care au îndeplinit condiţiile legale sumele aferente cheltuielilor efectuate în campania electorală pentru alegerile locale din anul 2020. "Cuantumul total al sumelor rambursate din disponibilul existent în bugetul anului 2020 este de 123.000.000,00 lei. Precizăm că suma de 27.000.000,00 lei va fi plătită din resursele financiare aferente bugetului din anul 2021, respectiv în luna ianuarie", se arată într-un comunicat al AEP transmis, marţi, AGERPRES. Potrivit legislaţiei în vigoare, în cel mult 90 de zile de la data alegerilor locale, AEP rambursează partidelor politice, alianţelor politice, organizaţiilor cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale, pe baza documentelor justificative furnizate de mandatarul financiar în cel mult 30 de zile de la data alegerilor, sumele aferente cheltuielilor efectuate în toate circumscripţiile electorale, precum şi cele efectuate la nivel central, în cazul în care partidul politic, alianţa politică, alianţa electorală sau organizaţia cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale a obţinut minimum 3% din voturile valabil exprimate. În cazul alegerilor locale din anul 2016, rambursarea cheltuielilor electorale a fost în cuantum de aproximativ 46.000.000,00 lei şi s-a făcut în termen de 9 luni de la data alegerilor, menţionează AEP. Totodată, întrucât în anii 2016 şi 2017 nu a fost finalizată verificarea legalităţii veniturilor şi cheltuielilor electorale pentru 1266 de competitori electorali participanţi la alegerile locale din 2016 şi alegerile parlamentare din acelaşi an, Departamentul de control a finanţării partidelor politice şi a campaniilor electorale din cadrul AEP, a finalizat, în intervalul martie – iunie 2019, toate misiunile de control şi a întocmit şi comunicat 42 de rapoarte de control ale unor formaţiuni politice şi 1224 de rapoarte de control ale unor candidaţi independenţi. În ceea ce priveşte alegerile locale din anul 2020, rambursarea cheltuielilor electorale s-a efectuat în termenul legal, respectiv în 90 zile de la data alegerilor, datorită implicării responsabile şi susţinute a întregului personal al Autorităţii, care, începând din anul 2019, şi-a realizat integral şi la timp toate obiectivele prevăzute în planul de activitate, menţinând dialogul cu partidele politice şi o colaborare eficientă cu instituţiile statului, se mai arată în comunicatul AEP. AGERPRES/(AS – autor: Livia Popescu, editor: Mihai Simionescu, editor online: Ada Vîlceanu) Sursa foto: Autoritatea Electorală Permanentă/Facebook.com
AEP: Sumele cheltuite în campania electorală pentru alegerile locale 2020 – rambursate partidelor
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.