Aeroporturile europene, afectate de pandemia de coronavirus, vor trebui să găsească un nou model de funcţionare după criză, în care companiile aeriene low-cost vor fi "câştigătoarele", susţine directorul general al Consiliului Internaţional al Aeroporturilor din regiunea Europa (ACI Europe), Olivier Jankovec, transmite AFP. "În mod clar, vedem că transportatorii low-cost sunt câştigătorii în această criză. Cei mai importanţi au rezultatele financiare cele mai solide şi dispun de lichidităţi pentru a depăşi criza în lunile următoare", a declarat marţi Olivier Jankovec, cu ocazia adunării generale anuale a ACI Europe, o organizaţie care reprezintă 500 de aeroporturi din 46 de ţări europene. "Produsul lor este perfect adaptat la noua realitate, la fel ca şi modul în care îi gestionează costurile şi agilitatea lor", a adăugat Olivier Jankovec, făcând referire la compania aeriană irlandeză low-cost Ryanair şi compania ungară Wizz Air printre "câştigătoare". "Aceşti transportatori vor câştiga cote de piaţă şi, cine ştie, când va veni momentul, poate vor fi interesate şi de rutele pe distanţe lungi", a mai spus Jankovec. Companiile aeriene low-cost sunt avantajate în criza actuală de faptul că operează o reţea limitată de curse pe distanţe medii în Europa, în cazul cărora traficul îşi revine uşor în pofida restricţiilor de circulaţie. În comparaţie, marile companii aeriene tradiţionale au costuri fixe foarte mari, deoarece cursele pe distanţe lungi sunt în continuare oprite din cauza incertitudinilor legate de propagarea virusului. Compania aeriană irlandeză low-cost Ryanair a anunţat la începutul lunii noiembrie pierderi de 197 milioane de euro în primul semestru al exerciţiului care s-a încheiat la finele lunii septembrie, comparativ cu un profit de 1,15 miliarde euro în perioada similară a anului trecut. Cu toate acestea, Ryanair speră că, după pandemie, măsurile de reducere a costurilor introduse din cauza virusului îi vor permite să "profite de numeroasele oportunităţi de creştere care vor apărea, în special acolo unde companiile rivale şi-au redus capacităţile sau au dat faliment". La rândul său, compania aeriană britanică low-cost EasyJet a raportat marţi pierderi de peste un miliard de lire sterline în exerciţiul fiscal care s-a încheiat la finele lunii septembrie. Cu toate acestea, directorul general de la EasyJet, Johan Lundgren, consideră că transportatorul dispune, după o serie de programe de reducere a costurilor şi restructurări, de o bază solidă care să îi permită să iasă mai puternic din criză. În schimb, cele trei mari companii aeriene tradiţionale din Europa – Air France-KLM, IAG şi Lufthansa – au înregistrat în trimestrul al treilea pierderi de 1,6 miliarde euro, 1,76 miliarde euro şi, respectiv, două miliarde de euro. ACI Europe reprezintă peste 500 de aeroporturi din numărul total de 740 de aeroporturi din Europa care au pasageri plătitori. AGERPRES/(AS – autor: Constantin Balaban, editor: Oana Tilică, editor online: Irina Giurgiu)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Aeroporturile europene vor trebui să se reinventeze, având în centru companiile low-cost,...
Aeroporturile europene vor trebui să se reinventeze, având în centru companiile low-cost, susţine ACI Europe
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.