Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut în primele nouă luni ale acestui an atât ca serie brută, cu 1,7%, cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, cu 1,4%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor Institutului naţional de Statistică remise joi AGERPRES. Ca serie brută, avansul afacerilor din comerţ a fost de generat, în perioada ianuarie-septembrie, de creşterea vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+5,8%) şi a vânzărilor de produse nealimentare (+3,9%). Comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate a scăzut cu 8,4%. Ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, creşterea s-a datorat avansului vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+5,8%) şi vânzărilor de produse nealimentare (+3,5%). Comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate a scăzut cu 8,4%. În luna septembrie 2020, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 0,4%, cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,7%. Sursa foto: insse.ro Pe serie brută, creşterea a fost generată de sporirea vânzărilor de produse nealimentare (+5,3%). Pe de altă parte, scăderi au înregistrat comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-3,1%) şi vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (-3%). Pe serie ajustată, evoluţia cifrei de afaceri a fost determinată de creşterile înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+2,8%), vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+2%) şi la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+1,1%). Faţă de luna septembrie 2019, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut atât ca serie brută cu 4,6%, cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, cu 3,5%. Evoluţia pe serie brută a fost datorată creşterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+11,6%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+2,8%). Comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate a scăzut cu 4,2%. Pe serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna septembrie 2020, comparativ cu luna septembrie 2019, creşterea a fost generată de avansul vânzărilor de produse nealimentare (+9,7%) şi de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,6%). Comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate a scăzut cu 5%. AGERPRES/(AS – editor: Andreea Marinescu, editor online: Anda Badea)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern Afacerile din comerţ au crescut cu 1,7% în primele nouă luni (serie...
Afacerile din comerţ au crescut cu 1,7% în primele nouă luni (serie brută)
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.