Airbus a înregistrat în primele nouă luni ale acestui an pierderi de 2,686 miliarde euro, comparativ cu un profit de 2,186 miliarde euro în perioada similară din 2019, a anunţat grupul într-un comunicat, citat de agenţia EFE. Această înrăutăţire a rezultatelor financiare a fost cauzată de situaţia dificilă prin care trece sectorul aviaţiei în general şi care a îngreunat furnizarea de aeronave, dar şi altor elemente nerecurente. Airbus a explicat că în rezultate a fost inclusă o sumă de 291 milioane de euro pentru o serie de instrumente financiare în relaţia cu Dassault Aviation şi 236 de milioane de euro pentru modificarea contractelor de credite rambursabile primite de la Franţa şi Spania, deoarece Organizaţia Mondială a Comerţului a considerat că dobânzile sunt în neregulă. De asemenea, conturile au fost gravate de o sumă de 1,2 miliarde euro pentru costuri de restructurare, care, aşa cum a anunţat în iunie, va presupune reducerea personalului cu 15.000 de angajaţi, dintr-un total de 130.000. Rezultatul net operaţional (EBIT) ajustat a fost negativ, la 2,185 miliarde euro, şi încasările au suferit o scădere de 35%, până la 30,161 miliarde euro. Compania a subliniat că a înregistrat progrese în privinţa adaptării afacerii sale la noul context marcat de Covid-19, în special în ceea ce priveşte o ajustare între producţie şi livrare. Aceasta a contribuit la reducerea ieşirilor de capital şi, de aceea, şi-a fixat un prim obiectiv financiar de la declanşarea crizei, care constă în stoparea pierderilor de capital în trimestrul al patrulea. Cu noile măsuri restrictive demarate în Europa în contextul pandemiei, ca urmare a escaladării cazurilor de infectare cu coronavirus, Airbus ia în calcul o recuperare a traficului aerian mai lentă faţă de cum anticipase în urmă cu câteva luni. AGERPRES/(AS – autor: Nicoleta Gherasi, editor: Oana Tilică, editor online: Ada Vîlceanu)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Airbus a înregistrat pierderi de 2,6 miliarde euro în primele nouă luni...
Airbus a înregistrat pierderi de 2,6 miliarde euro în primele nouă luni din 2020
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.