Airbus nu a vândut niciun avion nou în noiembrie, a patra lună în care înregistrează o astfel de contraperformanţă de când au fost introduse măsurile de izolare, în martie, pe fondul scăderii semnificative a cererii, ca efect al pandemiei de coronavirus (COVID-19), transmit Reuters şi site-ul cityam.com. În schimb, grupul aeronautic european a livrat 64 de aeronave în noiembrie, către 31 de clienţi, astfel încât totalul avioanelor livrate în acest an a ajuns la 477. Livrările includ şapte modele A350, avioane mari, destinate curselor pe distanţe lungi, şi 56 de aeronave cu un singur culoar. În octombrie, Airbus livrase 72 de aeronave. Analiştii se aşteaptă ca Airbus să livreze anul acesta cel puţin 550 de avioane. Vineri, rivalul Boeing a anunţat că nu a livrat niciun model 787 în noiembrie şi a redus producţia la cinci avioane pe lună. 787 este unul din cele două modele care concurează cu Airbus A350. Cererea extrem de redusă pentru călătorii aeriene, din cauza pandemiei, a afectat semnificativ comenzile noi. Airbus se aşteaptă ca traficul aerian să revină la nivelul de dinaintea pandemiei între 2023 şi 2025. Airbus, companie care are aproximativ 135.000 de angajaţi la nivel global a anunţat la finele lunii iunie că intenţionează să elimine 15.000 de locuri de muncă până la finele verii 2021, dintre care o treime în Franţa, pentru a face faţă reducerii călătoriilor cu avionul. Airbus este lider global în aeronautică, spaţiu şi servicii conexe. În 2019, a generat venituri de 70 de miliarde de euro şi a avut 135.000 de angajaţi. De asemenea, Airbus oferă o gamă variată de avioane de pasageri, de la 100 la peste 600 de locuri. Airbus mai furnizează elicoptere, aeronave-cisternă, de luptă, de transport şi pentru alte misiuni. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică, editor online: Simona Aruştei)
Airbus nu a vândut niciun avion nou în noiembrie
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.