Aproape 13.000 de cetăţeni din Republica Moldova au votat, la alegerile prezidenţiale de duminică, în cele 13 secţii de votare deschise pe teritoriul României, a declarat, luni, preşedintele Comisiei Electorale Centrale (CEC), Dorin Cimil. Potrivit sursei citate, în cele 139 de secţii de votare pe care autorităţile moldovene le-au deschis în străinătate au votat 149.840 de alegători, iar dintre aceştia 12.912 au votat în România. Cei mai mulţi cetăţeni moldoveni au votat în Italia (46.442), Marea Britanie (16.847), Franţa (15.616), Germania (12.924), România (12.912), Irlanda (7.046), SUA (5.675), Rusia (5603) şi Spania (4300). La secţiile de votare deschise pentru cetăţenii moldoveni din Transnistria au votat 14.709 alegători. În urma centralizării datelor de la 138 din totalul celor 139 de secţii de votare din străinătate, candidatul Partidului Acţiune şi Solidaritate (PAS), Maia Sandu, a câştigat detaşat alegerile prezidenţiale de duminică, ea obţinând 70,10% din voturi, în timp ce principalul său contracandidat, actualul preşedinte socialist Igor Dodon, a întrunit doar 3,65% din voturi. Pe poziţia a doua s-a clasat Renato Usatîi (Partidul Politic "Partidul Nostru") cu 17,27% din voturi. AGERPRES/(AS-autor: Cristian Lupaşcu, editor: Gabriela Ionescu, editor online: Anda Badea)
Acasă Stiri Internationale Politica Externa #alegeriRMoldova Aproape 13.000 de cetăţeni moldoveni au votat la secţiile din România,...
#alegeriRMoldova Aproape 13.000 de cetăţeni moldoveni au votat la secţiile din România, 150.000 în întreaga diasporă
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.