Candidatul Partidului Acţiune şi Solidaritate (PAS), Maia Sandu, a câştigat, duminică, primul tur al alegerilor prezidenţiale din Republica Moldova, potrivit datelor preliminare publicate de Comisia Electorală Centrală (CEC), după numărarea voturilor din 99,95% din secţiile de votare din ţară. Maia Sandu a obţinut victoria în alegeri cu 36,15% de voturi, devansându-l pe preşedintele în exerciţiu, socialistul Igor Dodon, care a fost votat de 32,62% din electorat. Pe următoarele locuri s-au clasat Renato Usatîi (Partidul Politic "Partidul Nostru"), cu 16,90%, Violeta Ivanov (Partidul Politic "Şor"), cu 6,49%, Năstase (Partidul Politic "Platforma Demnitate şi Adevăr"), cu 3,26%, Octavian Ţîcu (Partidul Politic "Partidul Unităţii Naţionale"), cu 2,01%, Tudor Deliu (Partidul Liberal Democrat din Moldova), cu 1,37%, şi Dorin Chirtoacă (Blocul electoral Unirea) 1,20%. CEC a centralizat, de asemenea, voturile din 99,28% din cele 139 de secţii de votare din străinătate. Candidatul PAS s-a impus detaşat în diasporă, obţinând 70,10% din voturi, în timp ce Igor Dodon s-a clasat doar al treilea cu 3,65% din voturi. Pe poziţia a doua s-a situat candidatul Renato Usatîi (Partidul Politic "Partidul Nostru"), cu 17,27%. Pentru că niciunul dintre candidaţi nu a întrunit 50% + 1 din voturi, Maia Sandu şi Igor Dodon se vor înfrunta în turul al doilea, care va fi organizat pe 15 noiembrie. La alegerile din Republica Moldova s-au prezentat 1.364.597 alegători din totalul celor 3.287.140 cetăţeni cu drept de vot. Procentul de prezenţă la vot a fost de 42,76%. AGERPRES/(AS- autor: Cristian Lupaşcu, editor: Gabriela Ionescu, editor online: Anda Badea)
Acasă Stiri Internationale Politica Externa #alegeriRMoldova Maia Sandu a câştigat primul tur de scrutin, după numărarea a...
#alegeriRMoldova Maia Sandu a câştigat primul tur de scrutin, după numărarea a 99,95% din voturi (CEC)
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.